
Razumijem da postoji niz faktora, uključivši i "muvanje" s Angelinom Jolie, zbog kojih je kanadski The Weeknd postao globalno nemjerljivo popularan, kao i to da je njegova glazba trendi, plesna i na križanju na kojem se ukrštaju R&B 21. stoljeća, synth-pop 80-ih, disco 70-ih, funky, trap i štošta između tih žanrova. Ne mogu osporiti da svako toliko ubode i intrigantnu te dobro posloženu pjesmu kakva je "Wake me Up", uvodna s novog albuma "Hurry Up Tomorrow", finalnog djela neformalne trilogije koju tvore i albumi "After Hours" (2020) i "Dawn FM" (2022) o kojem sam ekstenzivno pisao pa da se ne ponavljam.
No takve su pjesme na preobimnim albumima rijetkost pa mi je teško shvatiti da netko toliko bezličan s konstantno ponavljajućim i za mene iritantnim falsetom, često i na autotuningu, postane toliko popularan. Kada bi se The Weeknda svelo na realnu mjeru, premda mu je svojedobno u jednoj skladbi gostovao Quincy Jones, ipak je on samo blijeda kopija Michaela Jacksona, a ni o njemu nisam imao bogznakakvo mišljenje. "Hurry Up Tomorrow" predugačka je kobasica natrpana s previše sastojaka, zbog čega se njeni ukusi međusobno poništavaju, a The Weeknd je smislen tek kad uđe u mračnije synth-pop ili sočnije funk teksture.
THE WEEKND
Hurry Up Tomorrow
Republic/Universal Music Croatia
žanr: R&B/snth-pop
ocjena: 2
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....