Nestala je kromirana letvica na nosu ispod zaštitnog znaka, kao i crne zaštitne ploha na odbojnicima. Punto se vratio čistim uglađenim površinama koje je svojedobno odredio Giugiaro. No, uz vizualno osvježavanje stižu i dva nova motora - dvocilindrični turbo benzinski TwinAir, te druga generacija dobro poznatog 1.3 MultiJet turbo dizelaša sa 85 KS. Za oba motora Talijani deklariraju ekstremno malu potrošnju: 4,2 litre za 0.9 MultiAir, te 3,5 za maleni dizelaš.
Talijanski su dvocilindrični MultiAir (875 ccm) prilagodili novim uvjetima. Zadržao je istu snagu kao i originalna izvedba predstavljena u modelu 500, a nova mu je elektronika poboljšala razvijanje snage kroz cijelu upotrebljivu zonu okretaja. Ugradnja zamašnjak podijeljenih masa, te nove radilice kao i novi nosači motora, umanjili su vibracije i buku. Motor uvjerljivo vuče već od 1500 okretaja i nema potrebe za njihovim drastičnim podizanjem pri samom startu. Jedan od razloga je i novi omjer prijenosa u mjenjaču sa šest stupnjeva.
Prvih pet posloženo je prilično gusto, dok je šesti jako dugačak i idealan za dugačke ravne dionice. Motor se lako zavrti do 6000 okretaja, ali zvuk nije posebno privlačan. Tvornica tvrdi da do stotke stiže za 12,7 sekundi i da mu je najveću brzina 172 km/h. Upravljač je progresivan i ugodan, ali ne i pretjerano brz.
Uz štedljivi MultiAir ide i poseban paket opreme i uređenja unutrašnjosti, ali sve pada u sjenu cijene, za oko 7000 kn više od 1.4 verzije. Ukupno je u ponudi čak 10 motora (tri dizelaša, pet benzinaca i dva plinaša), te šest paketa opreme uz koje ide i bogata lista dodatnih elemenata. No, zato će bazni model 1.2 sa 69 konja (s unutrašnjosti nalik Grande Puntu), stajati 72.990 kuna, a u ponudi će biti čak 10 motora, te šest paketa opreme, uz koje stiže i bogata lista dodatne opreme.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....