Spomenuti model prvi je nizu varijacija na temu Cinqucenta, a kroz dvije godine na tržištu će se pojaviti i X varijanta, odnosno crossover s pogonom na sve kotače te XL izvedba sa sedam sjedala. O važnosti novih modela dovoljno govori činjenica da su u Fiatu ozbiljno razmišljali o stvaranju vlastitog podbrenda po uzoru na Mini, no na kraju takva ideja nije dobila zeleno svjetlo.
Stižu još dva modela
Susret uživo sa 4,14 metara dugačkim novitetom ostavio je čudan dojam, s obziromna to da 500 L osim prepoznatljivog prednjeg osmijeha nema previše dodirnih točaka sa standardnim modelom 500. U odnosu na njega, 500 L djeluje glomazno, što se najviše manifestira u interijeru gdje se bez problema udobno može smjestiti pet putnika.
Bezbroj kombinacija boja na vanjskom i unutarnjem dijelu te bogata ponuda presvlaka i ostalih elemenata u interijeru omogućava potpunu personalizaciju automobila, zbog čega svaki model može biti vidljivo drugačiji. Najvažniji ovogodišnji novitet Fiata proizvodit će se u Kragujevcu, gdje će radnici sklapati sve dijelove, osim motora i mjenjača.
Cijena kao adut
Iako su Talijani prilikom predstavljanja modela 500 L najavili ulazak u ring s Mini Countrymanom, iz naše perspektive realnije zvuči borba na tržištu s Ford B-Maxom, Opel Merivom i Citroen C3 Picassom. Jedan od važnijih aduta Fiata 500 L, kada u jesen ove godine stigne na tržište, trebala bi biti cijena, koja još nije definirana, no prema informacijama iz Torina i Kragujevca, osnovni model stajat će 14.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....