Sjećate li se kako je nekad seks s neznancima s Interneta bio stran pojam? Na temelju ankete koju je proveo LELO, poznati brend luksuznih intimnih dodataka, danas je on postao normala, i ne izaziva zgražanje okoline.
LELO, kojeg i samog prati gotovo četvrt milijuna fanova na društvenim mrežama, proveo je anketu kako bi istražio utjecaj društvenih mreža na seksualni život.
Više od 6.500 ispitanika podijelilo je svoje osobne podatke (anonimno) u jednoj od najsveobuhvatnijih studija na tu tematiku.
Pogledajmo do kakvih su spoznaja došli o preklapanju seksa i tehnologije.
SAŽETAK
- Gotovo tri četvrtine ispitanika (72.5%, ili 4.710) smatra se aktivnim konzumentima društvenih mreža.
- Gotovo jedna trećina (31.7%) imala je spolni odnos s nekim koga je poznavao samo s društvenih mreža.
- Među onima koji su imali odnos s nekim koga su upoznali preko društvenih mreža, dvije trećine (65.8%) odgovorilo je da je iskustvo bilo "sve čemu su se nadali".
- Među onima koji nisu imali odnos s nekim koga su upoznali preko društvenih mreža, više od polovice (50.3%) odgovorilo je da bi rado da im se dogodi.
ČITAJTE I:
Naučite sve o seksi porukama: Začinite si dan i ... SEKSTAJTE!
SEKS I KOMUNIKACIJA
Suvišno je reći da pametni telefoni i društvene mreže utječu na način na koji komuniciramo. Ali, čini se da sve više ljudi koristi tehnologiju da se seksualno izrazi kroz fotografije, seksting i "dating".
Od ukupnog broja ispitanika:
- 19.3% je na društvenim mrežama objavilo sliku koju su slikali tijekom spolnog odnosa.
- 33.3% je koristilo društvene mreže za dogovaranje seksa.
- 58.5% koristi seksting u svojoj seksualnoj interakciji.
- I 22.4% ima "tajni" račun na društvenim mrežama samo u svrhu seksa.
REZULTAT
Čini se, dakle, da su društvene mreže najučinkovitiji način da se s nekim "spetljamo", a za sve one koji su to već napravili, iskustvo je, generalno, pozitivno. A za one kojima veza između društvenih mreža i seksa izaziva nelagodu, ipak imamo dobre vijesti.
Velikih 87.4% tvrdi da ne provjerava društvene mreže nakon seksa, i tvrdi da "m je zabranjen ulazak u spavaću sobu."
LELO Brand Manager, Stu Nugent, zaključio je: "Živimo u uistinu zanimljivom vremenu. Zahvaljujući pametnim telefonima koje svi imamo u džepu, možemo komunicirati s našim omiljenim zvijezdama, pratiti tekuće vijesti, ali i pronaći kompatibilnog seksualnog partnera. Prije samo nekoliko godina, korištenje društvenih mreža, čak i internetskih stranica za pronalaženje partnera, smatralo se neprimjerenim kada je u pitanju seks. Ali mislim da svi uviđamo da je istina upravo suprotna: društvene mreže postaju dio naše seksualne interakcije, i kao rezultat toga neke od seksualnih odluka koje donosimo puno su razumnije".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....