Spisateljica Sanja Pilić svoju je knjigu "Velika obitelj" posvetila upravo domskoj djeci.
 Foto: Promo
Budimo dio 'Velike obitelji'

Reci DA!: Pomozimo urediti preostala tri dječja doma

U dvije godine, koliko već traje humanitarna kampanja Reci DA!, prikupljeno je više od 400 tisuća kuna, a taj je iznos doniran za uljepšavanje svakodnevice u deset dječjih domova diljem Hrvatske. Preostalo je urediti još tri doma, a u tome možemo pomoći svi.

Kada je riječ o dječjim knjigama spisateljice Sanje Pilić, djeca strpljivo čekaju u redu na upoznavanje i autogram poznate autorice. Tako je bilo i u Dječjem domu "Ivana Brlić Mažuranić" u Lovranu koji je Sanja Pilić posjetila u sklopu humanitarne kampanje Reci DA!.

Kampanja Reci DA! provodi se drugu godinu za redom i do sada je obnovljeno 10 dječjih domova i centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska. Dječji domovi u Lovranu, Dubrovniku i Sisku su tri preostala doma u kojima će se donacijom omogućiti uljepšavanje svakodnevice djece koja odrastaju bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

Djeca smještena u dječjem domu u Lovranu iskoristila su priliku za fotografiranje s omiljenom autoricom, ali i razgovor o popularnim likovima. Sanja Pilić je djeci smještenoj u domovima posvetila i priču koju je nazvala "Velika obitelj".

Zašto 'Velika obitelj'?

"Druženje s djecom iz Dječjeg doma "Ivana Brlić Mažuranić" bilo je vrlo emotivno, iskreno i poticajno. Posebno me veseli kad vidim da poznaju moje likove i njihove avanture, a nadam se da će se netko od njih prepoznati i u likovima iz priče "Velika obitelj". Zahvaljujući djelatnicima doma djeca doista žive u velikoj obitelji, a svoj životni put i sreću pronalaze jedni u drugima. Od srca podržavam humanitarnu kampanju Reci DA! i drago mi je da sam i ja dio te obitelji.", rekla je spisateljica Sanja Pilić.

U dječjem domu u Lovranu na skrbi je 36 djece od kojih nekolicina boravi u domu, dok ostala djeca koriste poludnevni boravak, a njihovi roditelji savjetovanje.

"Zahvaljujemo tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koje će nam pomoći da uredimo prostor za učenje i igru, a koji se koristi za poludnevni boravak djece. Sustav za pružanje usluga u zajednici već je pokazao pozitivne rezultate jer na ovaj način omogućavamo djeci da ostanu u okrilju svoje obitelji, a da ipak dobiju pomoć koja im je potrebna", rekla je ravnateljica Dječjeg doma "Ivana Brlić Mažuranić" Suzana Mravinac.

Svi možemo pomoći

Kampanja za obnovu dječjih domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku trajat će od 1. do 31. svibnja. Kupci se u kampanju Reci DA! mogu uključiti kupnjom odabranih proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla diljem Hrvatske. U kampanji sudjeluju marke Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Head&Shoulders, Pantene, Gillette i Old Spice.

Do sada je u dvije godine trajanja humanitarne kampanje Reci DA! prikupljeno više od 400 tisuća kuna, a taj je iznos doniran za uljepšavanje svakodnevice u deset dječjih domova diljem Hrvatske.

Zrno sreće

U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.

"Donacijom za preostala tri dječja doma zaokružit će se dvogodišnja kampanja Reci DA! koju su zajednički provodile tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska. Uljepšavanjem svakodnevice djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi u Lovranu, Sisku i Dubrovniku omogućujemo im ugodnije odrastanje i zato pozivam sve koji su u prilici da kupnjom izdvojenih proizvoda P&G-ja u trgovinama Lidla tijekom svibnja sudjeluju u uređenju tri preostala dječja doma", objasnio je direktor prodaje P&G-ja Hrvatska, Gabor Toth.

"Sretni smo i ponosni što je kampanja Reci DA! u svojoj završnici i što smo do sada sudjelovali u uređenju deset dječjih domova. Vjerujemo da smo uljepšali svakodnevicu i odrastanje djeci kojoj je naša briga najpotrebnija i da ćemo zajednički pomoći i uređenje domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku, zaključila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska, Marina Dijaković.

Linker
22. studeni 2024 22:47