Važno je za početak otkriti koji je djetetov prirodni način učenja.
 Getty Images
OTVORENO PREDAVANJE PROGRAMA POMOĆ U UČENJU

OČEKIVANJA I ŠKOLSKI USPJEH: Znamo li što zapravo želimo od djece?

Zašto je važno baviti se pitanjem vlastitih očekivanja od uspjeha djeteta u školi, tražiti vlastite i djetetove odgovore, jednako kao i istraživati razloge i vrijednosti koji stoje iza njih, govorit ćemo u sklopu uvodnog predavanja programa Pomoć u učenju.

Predavači: Matea Blažević, prof. psihologije, voditeljica programa Pomoći u učenju i Karlo Meštrić, prof. sociologije

KADA? Subota, 28. 9., 18.30 - 20.00 sati

GDJE? Psihološki centar Blažević, Črnomerec 46, Zagreb

Predavanje je besplatno, a prijava obavezna zbog ograničenog broja mjesta. Prijaviti se možete na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.




Kao i svaki početak, početak nove školske godine, prilika je za nova pozitivna iskustva. No, nerijetko početak nove školske godine ujedno je i početak starih, dobro poznatih obrazaca. To mogu biti problemi s pisanjem zadaća, organiziranjem vremena, muke s matematikom, beskonačnim brojem godina u povijesti, apstraktnošću kemije ili dubinama biologije, a hrvatsku gramatiku bolje da ne spominjemo.

Kako bi već u samome početku pružili svome djetetu najveću moguću podršku, roditelji često traže razne načine da pomognu svome djetetu, i sebi, u nošenju sa školskom svakodnevicom. Od vašeg djeteta danas se često traži da bude uspješno - u svemu.


To zaboravljamo

Jednostavno pitanje koje prečesto zaboravimo odgovoriti usred kaosa svakodnevice: što mi kao roditelji zapravo želimo od djeteta? Kada je u pitanju njegov uspjeh u školi, funkcioniranje unutar obitelji, funkcioniranje među njegovim prijateljima i prijateljicama - što točno želimo? Ako je odgovor općenit - samo da bude sretan/sretna - kako se dolazi do te općenite sreće, koji su sastojci i gdje se među njima nalazi škola i školski uspjeh? Ako je odgovor specifičan - da ima sve 5 - zašto to želimo, koliko je ta želja u skladu s djetetovim mogućnostima i što donosi uspjeh od 5.0 nama, a što djetetu? Ako ne znamo odgovor, zašto radimo to što radimo - gdje se tu nalazi školska svakodnevica i školski uspjeh djeteta? -

Jednom kad smo saznali koji je odgovor na to pitanje za nas, da li smo spremni čuti dijete, njegov odgovor i zašto je odabrala ili odabrao baš taj odgovor.

Zašto je važno baviti se pitanjem vlastitih očekivanja od uspjeha djeteta u školi, tražiti vlastite i djetetove odgovore, jednako kao i istraživati razloge i vrijednosti koji stoje iza njih, govorit ćemo u sklopu uvodnog predavanja programa Pomoć u učenju. Na predavanju ćemo dotaknuti najvažnija roditeljska i dječja očekivanja vezana uz uspjeh te što najčešće stoji iza njih i, naravno, kako to utječe na vašu svakodnevicu.


Prvi korak

Program Pomoć u učenju namijenjen je svoj školskoj djeci u obliku kontinuiranog rada i podrške unutar vašeg doma kao pomoć u savladavanju školskog gradiva i uklapanju u školski sustav.

Koristeći kontinuirani individualni pristup u radu, program se bavi specifičnim preprekama svakog djeteta ili adolescenta.

Važno je za početak otkriti koji je djetetov prirodni način učenja i na osnovu toga ga postepeno voditi da nauči organizirati svoje vrijeme te tako uspije napraviti plan za učenje i ostale aktivnosti, a sve uz stalnu podršku odraslih.

Uvodno predavanje programa Pomoć u učenju namijenjeno je svim roditeljima čija su djeca već polaznici programa ili onima koji tek razmišljaju kako doskočiti novoj školskoj godini.

Linker
10. studeni 2024 01:38