Piše: Melita Pavlek, novinarka, NLP leadership coach, vlasnica bloga www.7thsensecoaching.com
Ja sam zapravo novi zaljubljenik u online sadržaje. Isprva sam se držala starog mobitela koji je izgledao kao pokretna telefonska govornica grubo odbijajući svaku natruhu novih sadržaja. Nakon toga sam skužila da je uz nove medije sve lakše. Jednostavnije se snalazim kad se na putu izvan Hrvatske, mogu doći do bilo koje informacije koja mi je nužna. Postala sam ista kao i oni koje sam kritizirala jer bez mobitela ne idu na wc! Ali barem priznajem ovisnost.
Hiperprodukcija selfija
Ipak, ne mogu prešutjeti jedan opaki trend koji je stvarno već postao toliko iritantan da ovaj manifest možda pročitaju i oni na koje se odnosi pa počnu razmišljati o hiperprodukciji sadržaja kojeg objavljuju.
Naravno da se radi o slikanju i objavljivanju selfija. Znanstvene studije tvrde da već tri objave dnevno (čitaj nova kosa, nova španga, novi zubni implantat), ako od toga ne živite kao INFLUENCER- znače da ste prešli granicu.
No, zvijezde i zvjezdice koje već dugo nisu ostvarile niti jednu bitnu ulogu ili mega glazbeni hit često se koriste hiperprodukcijom selfija kako bi to nadomjestile. Tko ih prati nek uživa u sadržaju, ako ga to veseli. Međutim kužim i da to stalno rade mladići i djevojke jer se tako ponašaju svi.
Pritom se to jednako odnosi na muškarce i žene. Ako ste se vratili na dating tržište vjerujte mi i tada je jedan selfie dnevno dovoljan. Ipak radije koristite isprobane dating servise, a ne javne objave. Ili barem pojasnite zašto svi moramo znati da ste u 10 ujutro popili smoothie, u 10.15 uklonili ostatke špinata sa zubi, a u 10.30 potaknuti smoothiejem otišli na...
Možda postoji skrivena agenda koju ne kužim. Stara sam i ćorava….. sva sreća ;)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....