„Sami smo sebi nametnuli najviše standarde - samo certificirani organski prehrambeni proizvodi mogu biti na našim policama. Tako poručujemo kupcima:
u našoj trgovini ne moraš pregledavati hranu i tražiti oznaku za certifikat jer samo takvu hranu i prodajemo. Sve više kupaca to prepoznaje i cijeni, a nama je njihovo povjerenje dragocjenost koju želimo zadržati. Na kraju, nama ovo nije posao, to je životni poziv kojem smo potpuno posvećeni“, ističu Jadranka Boban Pejić i Zlatko Pejić
Prije petnaest godina otvorena je kultna bio&bio trgovina u Ilici, pokrećući pionirski trend kvartovske trgovine za ljubitelje zdrave hrane i ekoloških proizvoda, ali i savjeta, druženja i doživljaja. Prema ideji vlasnika, supružnika Jadranke Boban Pejić i Zlatka Pejića, ideja o trgovini „na asfaltu“ koja nudi najbolje organske i cjelovite proizvode, uz dobru atmosferu i provjerene informacije suština je onoga što bio&bio predstavlja. Jedini domaći lanac koji prodaje 100% certificiranu ekološku hranu, danas broji 16 trgovina i web shop i ima priču koja pokazuje kako strast, dosljednost i odvažnost daju rezultate.
bio&bio je brand tvrtke Biovega, a razvio se nakon niza godina edukacije i stvaranja tržišne niše ekoproizovda. U vrijeme početaka nije bilo niti publike niti proizvoda kojima bi se trgovalo – pionirski projekt podrazumijevao je krenuti od početka. Stoga je kombinacija edukacije i trgovine u korijenu ovog poslovnog koncepta, po čemu je i danas prepoznat.
„Pred kraj rata, 1994. godine pokrenuli smo trgovinu na prvom katu u Ilici 72 jer je u istom prostoru postojala ustanova Makronova, gdje smo radili edukacijske programe, te prvi veganski restoran u Zagrebu. Željeli smo polaznicima naših seminara i posjetiteljima restorana omogućiti da kupe najkvalitetnije organske namirnice. Spoj edukacije i kvalitetnih informacija tj. kvaliteta usluge uz kvalitetne namirnice činio je posebnu atmosferu zbog koje su ta trgovina, kao i cijela Makronova i restoran, postali kultno mjesto gdje su se okupljali ljudi koji su željeli istražiti mogućnosti održivih stilova življenja. Stoga je bio&bio koncept nastavak ove priče“, prisjećaju se Pejići.
Ideja o trgovini “na asfaltu” koja nudi najbolje organske i cjelovite proizvode uz dobar savjet i provjerenu informaciju suština je onoga što bio&bio predstavlja. Uzajamna suradnja, poštivanje prirode i briga o vlastitom zdravlju kao preduvjet zdravog okoliša od početka su u korijenu bio&bio filozofije, što sugerira i sam logotip.
Iako je prošlo puno godina od prvih početaka, trgovina u Ilici 70 još uvijek je mjesto susreta, kraćih razgovora, dragocjenih savjeta i dobre atmosfere, čemu doprinose i educirani zaposlenici.
Od samog početka poslovanja jedan je od glavnih kriterija kvalitete bio&bio trgovina 100% organska hrana. bio&bio sa svojih 16 poslovnica širom Hrvatske i web shopom, jedini je domaći lanac trgovina na čijim se policama nalazi isključivo hrana s ekološkim certifikatom.
„Lijepo je vidjeti da se stari običaj zadržao. Ova trgovina nosi taj dobri i vitalni duh pionirskih početaka, odvažnosti i neizmjerne strasti da se ostvari pozitivan utjecaj u sredini u kojoj postoji i dâ najbolje od sebe. Kad smo prvi put ušli u taj prostor zatekli smo puno ostataka prijašnjeg uređenja, željeza, drveta itd. Bilo nam je jasno da ne želimo to sve samo baciti u okoliš pa smo sve iskoristili/reciklirali za uređenje trgovine. Ovaj rođendanski mjesec iskoristit ćemo za nužna poboljšanja i unaprjeđenja, ali potpis Ilice ostat će prepoznatljiv“, zaključuju Pejići.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....