Ovo je nevjerojatno! Da imam tih para, sada bih skočio do bankomata i s ovom zvijeri izjurio na cestu - rekao je svojem prijatelju muškarac u ranim pedesetima godinama, razgledajući pomno unutrašnjost BMW-a 750L koji košta čak 1,75 milijuna kuna.
Bio je to najskuplji automobil na Zagreb Auto Showu, koji je na Velesajam privukao nevjerojatnih 150.000 posjetitelja.
Ipak, nije otišao praznih ruku s najvećeg auto-moto megaspektakla u regiji, koji je nakon osam godina pauze ponovno okupio svjetsku automobilističku elitu na pet dana, od srijede do nedjelje. Nije nam želio otkriti svoje ime, ali je priznao da je prvog dana kupio dizelski Passat od 120 konjskih snaga za 186.000 kuna.
Upravo prvih dana showa, doznajemo, pokupovani su ili rezervirani neki od najskupljih noviteta, poput sportskog BMW-a M group od milijun kuna. Već prvog dana “planuo” je i jedan Lamborghini, Porsche, Mini John Cooper Works od 400 tisuća kuna, zatim razni modeli Suzukija, pa čak i jedan Mustang.
Da mi je ovo imati...
- Prvog dana kupljen je BMW M3 od 932.000 kuna, pa X6 od 760.000 kuna. Prodan je i jedan cabrio iz serije 4, jer imamo akciju 0% kamata. Ljudi su najčešće pitali koji su oblici plaćanja, vrijede li popusti i za modele koji nisu izložbeni, no ipak ne vrijede. Većina kupaca nam je rekla: želim baš takav auto jer je ekskluzivan i ne moram ga čekati - otkriva nam prodajni menadžer Filip Kralj.
Hibridni sportski BMW M6 bijele boje privukao je mnoštvo mlađe generacije. Priznali su nam da novca za njega nemaju, ali su strpljivi.
- Da mi je ovo imati... A što mogu, kupit ću ga za jedno 40-ak godina, kada mu malo padne cijena - u šali nam kaže Andrej Raič, koji se slikao pokraj vozila barem za uspomenu.
Kaže da će se za sada možda zadovoljiti kupnjom električnog bicikla.
Činilo se da su upravo paviljoni BMW-a i Mustanga zaokupirali najveću pažnju posjetitelja, ali i podjednako brojnih posjetiteljica. Za BMW je stvar jasna, to je marka koja je tradicionalno omiljena u Hrvatskoj, ali američki automobil bio je pravo iznenađenje. Amerikanci su se, doznajemo, podosta namučili s dopremom vozila, ali se isplatilo. Upravo zato što nema baš mnogo prilike da ga se vidi uživo, posjetitelji su ostali očarani legendarnim modelima iz 60-ih, kada su bili san vozača diljem svijeta, željnih osjećaja sirove snage, pa do još moćnijih najnovijih limuzina. Ipak, i jedan Mustang prvih je dana sajma našao svojeg kupca.
Mnogo probnih vožnji
Ipak, tipično velika potrošnja goriva odvratila je posjetitelje i privukla ih na susjedni štand s velikim Infiniti Q70, marke japanskog Nissana, koji je luksuzom postao prava konkurencija predvodnicima klase Audiju A6, Mercedesu E-klase i BMW-u serije 5.
- Zaprimili smo ogroman broj predbilježbi za probne vožnje. Ljudi su čuli za ovu marku, ali nisu imali prilike pobliže se susresti s njime. Već prvog dana jedan je otišao kupcu iz Rijeke za 391.000 kuna - govori nam prodavač Jakov Sedlar (nap. a. imenjak i prezimenjak poznatog režisera).
Luksuz i brzina
Brutalni interes, tvrde organizatori, ipak je vladao za Suzukijem. Kombinacija luksuza, snage i neznatne potrošnje goriva svrstala je Suzuki Vitaru od 110 tisuća do 200 tisuća kuna, ovisno o opremi, na pijedestal. Lani je upravo taj automobil bio najprodavaniji kod fizičkih osoba, a novinarski žiri Showa dodijelio mu je nagradu Best buy. Samo u subotu jedan od prodavača, koji rade u smjenama, uzeo je osam predujama, a jednog odmah i prodao. I država je pomogla sufinacirajući hibride. Upravo zbog Suzukija je Fiore Flego u Zagreb čak iz Istre došao sa svojim zlatnim retriverom.
- Ove godine ništa ne kupujem jer iprvo moram srediti stan. Ali iduće godine konačno ću zamijeniti svoj auto star 15 godina jednim Suzukijem - otkriva Flego, kojega je zanimalo ima li vozilo dovoljno mjesta i za njegova psa.
Od izvanserijskih vozila nevjerojatnu gužvu izazvao je električni Concept_S tvrtke Rimac, koji košta 1,2 miljuna eura, pokraj kojega su se baš svi htjeli fotografirati. Spektakl je okupio 440 izlagača iz 33 zemlje na 70 tisuća četvornih metara u 14 paviljona, a bilo je posjetitelja i iz Srbije, Albanije, BiH, Slovenije i drugih zemalja.
Kako bismo novi Jutarnji.hr učinili još boljim, bržim i modernijim, tijekom perioda transformacije do 6. svibnja paralelno ćete ga moći pratiti na dvije adrese – stari portal nalazi se na adresi Jutarnji.hr, a novi na novi.Jutarnji.hr.
Na novom se portalu promjene događaju svaki dan stoga popunite upitnik na dnu stranice ili kliknite na link i napišite nam svoje mišljenje kako bismo portal što bolje prilagodili upravo vama!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....