NAJBOLJE UKRAŠENI VRTOVI

‘Blagdanska cooltura’ za spas božićnog ugođaja

Baš kao velegradi poput New Yorka, Pariza, Milana, Beča... i Zagreb polako postaje čarobna adventska turistička destinacija zahvaljujući projektu “Blagdanska cooltura”. On je ovih dana pokrenut kako bi se stvorio poseban božićni ugođaj u središtu grada, ali i kako bi se građani inspirirali uspješnim primjerima blagdanskog ukrašavanja, poput onih kazališta Komedija ili Hrvatskog glazbenog zavoda.

Suptilna estetika

- U Zagrebu se, zahvaljujući dugoj kulturnoj povijesti, nalaze brojne kulturne institucije koje se svojom ljepotom mogu mjeriti sa svjetskima. Upravo iz tog razloga smo osmislili projekt koji će u ovo predbožićno vrijeme suptilno naglasiti njihovu estetiku, ali pridonijeti i ukupnoj blagdanskoj atmosferi grada.

Ideja projekta je uključiti zainteresirane tvrtke i pojedince u ukrašavanje muzeja, kazališta i spomenika - objasnila je idejna začetnica projekta “Blagdanska cooltura” Antonia Radić.

Poseban značaj za grad

Da nije ostala usamljena u svojoj lijepoj ideji dokazuje zgrada kazališta Komedija na Kaptolu koju je ukrasila Coca-Cola ili pak zgrada Hrvatskog glazbenog zavoda u Gundulićevoj ulici koju su u božićno ruho zajednički omotali Jutarnji list i Jutarnji.hr te tako pokazali kako se u okvirima posebnih uvjeta zaštite spomenika može ukrasiti lokacija od posebnog značaja za grad. A na internetskom portalu www.jutarnji.hr građani mogu do 7. siječnja slati fotografije svojih stanova, kuća, dvorišta ili vrtova s motivima kulture blagdanskog ukrašavanja te ocijeniti one najbolje. Fotografije koje osvoje najviše glasova posjetitelja osvojit će super nagrade koje je osigurao Jutarnji list u suradnji sa sponzorima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. rujan 2024 09:32