Znali smo da je svijet koji se nalazi u nadolazećoj igri No Man’s Sky uistinu glomazan, no nismo znali da je ovoliko velik. Čak i kada bi developeri mogli, i to samo otprilike, objaviti točan broj planeta koje će se moći posjetiti, taj broj bi bio nezamisliv.
Podatak koji su pak odlučili podijeliti je vrijeme koje bi bilo potrebno da se svaki planet obiđe – 5 milijardi godina. Tu informaciju je sa IGN-om podijelio Sean Murray, jedan od glavnih ljudi Hello Gamesa. Jako je to puno vremena, no što je još impresivnije je činjenica da bi toliko trebalo za posjet svake planete na samo jednu sekundu. Po onome što su dosad prikazali, za potpuno istraživanje pojedine planete potrebno je puno više od jedne minute, a kamoli sekunde. Svi perfekcionisti među nama će se morati pomiriti sa činjenicom da nećete moći obići i vidjeti sve što igra pruža.
Takva ogromna količina sadržaja je moguća jer su se developeri odlučili koristiti 64-bitne brojeve da generiraju svoje svjetove, umjesto 32-bitnih. Dok su koristili 32-bitne brojeve tokom razvoja i dalje je bilo potrebno nekoliko tisuća godina za posjet svakoj planeti na jednu sekundu. Prelaskom na 64-bitne brojeve, koji mogu imati 264 mogućih kombinacija, za razliku od 32-bitnih 232, iz Hello Gamesa su dodatno onemogućili poimanje ukupnog broja planeta koji se u igri nalaze.
Puno se očekuje od No Man’s Skya, igre koja je prvi put otkrivena javnosti u prosincu prošle godine, a koju očekujemo tokom 2015. na PC-u i PS-u 4. Uskoro možemo očekivati nove informacije vezane za ovaj zanimljivi projekt, jer je i sam Murray rekao kako će Hello “imati nešto veliko za pokazati uskoro”. Za više informacija o ovoj jedinstvenoj igri, svakako savjetujemo da pogledate opširnu reportažu koju je napravio popularni gaming portal GameSpot, netom nakon ovogodišnjeg E3 sajma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....