VELIKI USPJEH

KAKO JE DODO PROMIJENIO HRVATSKO ZDRAVSTVO ‘Servis koji je naručivanje kod doktora učinio lakšim i ugodnijim od naručivanja pizze!’

U samo tjedan dana novi medicinski portal Dodo.hr potpuno je zarazio sve zainteresirane građane, poput Zvonimira Korenjaka koji je iskoristio Dodo da posjeti uglednu dr. Maju Ceković

Zvonimir Korenjak 28-godišnji je inženjer naftnog rudarstva i nema mnogo slobodnog vremena. Kad je ugledao vijest o tek lansiranom Dodo.hr, internetskom servisu neobičnog imena, koje dijeli s izumrlom pticom Dodo, Zvonimir se odmah zainteresirao.

Dodo, pisalo je, nije asocijacija na izumrlu pticu, već skraćenica od Dobri doktori, a sastoji se od vodećih hrvatskih doktora po svim lokacijama i specijalizacijama kod kojih se pacijent može, potpuno besplatno i u samo nekoliko klikova, naručiti preko interneta. Zvonimir je počeo klikati. Taman je tražio dobrog dermatologa po Zagrebu, a nije imao vremena zvati recepcije i raspitivati se o cijenama i slobodnim terminima.

Dodo, servis za online naručivanje kod doktora, lansiran u petak, 12. travnja, već bilježi veliki uspjeh i popularnost. U prvih nekoliko dana posjetilo ga je više od 100.000 zainteresiranih građana, a odrađene su stotine naručivanja i pregleda.

Sve na jednom mjestu

Dodo na jednome mjestu objedinjuje vodeće zubare, dermatologe, ginekologe, plastične kirurge, oftalmologe, ortopede, kardiologe i druge specijalizirane liječnike, njihove cjenike, biografije, fotografije i kalendare.

Dodo, kažu voditelji, želi proces naručivanja napraviti jednostavnijim od naručivanja pizze. Razvijan je u najvećoj tajnosti posljednjih pola godine, u suradnji s doktorima koji su dali sve komentare i prigovore kako bi sustav pacijentima bio što jednostavniji i učinkovitiji.

‘Servis je ispao točno onakav kakvim sam ga zamišljao!’, kaže Zvonimir, nakon što se uspješno naručio kod doktora iz udobnosti svog dnevnog boravka. ‘Na jednome mjestu možete pronaći željene doktore te se jednim klikom naručiti na pregled’, kaže. Odabrao je poznatu zagrebačku doktoricu Maju Ceković, dermatologinju i venerologinju na čelu poliklinike Dermangio. Dodo mu je slao SMS i e-mail podsjetnike prije termina, kako ne bi zaboravio doći u ordinaciju.

Izuzetno zadovoljna

Dr. Ceković bila je jedna od prvih doktora koji su se priključili Dodo servisu. Doktori su u početku, doznajemo, bili pomalo skeptični oko potpuno novog načina naručivanja u ordinacije. Slični internetski servisi postoje u zapadnoj Europi i Americi, no nitko nije pokušao nešto slično u Hrvatskoj, pa su doktori jedva dočekali “launch” da vide hoće li Dodo uopće raditi.

‘Izuzetno sam zadovoljna time kako servis funkcionira! Nije bilo nikakvih nesporazuma prilikom naručivanja! Sam proces naručivanja i sam pregled prošli su besprijekorno!’, kaže dr. Ceković. Ona je jedna od 250 vodećih hrvatskih doktora koji koriste Dodo, a sustav se svakodnevno povećava i dodaje doktore iz svih hrvatskih krajeva. Dodo trenutačno najbolje funkcionira na području Zagreba i Dalmacije, priznaju voditelji, no najavljuju skoro priključivanje doktora iz ostalih dijelova Hrvatske.

Zvonimiru je trebalo svega nekoliko minuta da pregleda sve dermatologe koji su mu blizu, odabere termin koji mu odgovara, unese svoje podatke i dobije potvrdu od doktora.

‘To je odlično, pogotovo sa stajališta užurbanog života i velike količine obaveza s kojima su ljudi suočeni. Dodo je daleko najbrži put do doktora’, kaže Zvonimir.

Sustav je potpuno siguran, a najveća moguća pažnja uložena je u zaštitu podataka pacijenata, pouzdane i sigurne servere (Dodo.hr koristi najbrže i najsigurnije servere na svijetu, EC2 servere Amazon.coma), a svaki doktor može vidjeti samo one pacijente koji su se kod njega naručili.

‘Svi podaci potpuno su tajni, dobro se čuvaju i jako pazimo na to da ne može doći ni do kakve zloupotrebe’, kaže voditeljica Marija.

Dodo je prvi medicinski projekt ovakve vrste u Hrvatskoj, a slični sustavi postigli su izniman uspjeh po cijelom svijetu, od Brazila do Poljske. Dodo je lansiran u sklopu EPH Digital, jedne od najvećih digitalnih mreža u ovom dijelu Europe, u kojoj su vodeći hrvatski portali kao što su Jutarnji.hr, Gloria.hr, Autoklub.hr, Dobra-hrana.hr, web knjižara Bestseller.hr, turistički portal LikeCroatia.com te brojni drugi servisi i portali.

EPH Digital u velikoj je ekspanziji, kažu stručnjaci, s nekoliko velikih projekata posljednjih mjeseci: online knjižara Bestseller.hr, gastro portal Dobra-hrana.hr, turistički portal LikeCroatia.hr te redizajn portala Gloria.hr, kojem je posjećenost odmah narasla 36%, najviše od svih hrvatskih portala u ožujku.

Ambiciozan korak

Dodo, smatraju voditelji projekta, predstavlja ambiciozan korak u digitalizaciji i ubrzavanju hrvatskoga zdravstva. ‘Svaki dan javi nam se hrpa doktora koji žele ući u Dodo sustav’, izjavila je nedavno za medije Marija Kic, voditeljica projekta. ‘Dodajemo ih na stranicu što brže možemo, interes je uistinu velik’.

Za dr. Ceković nema sumnje da je Dodo veliki korak naprijed. Iako je iznimno tražena i uglavnom prebukirana, ipak se odlučila za Dodo servis kako bi lakše popunjavala termine koji se naglo otkažu, te da učinkovitije uloži svoj promotivni budžet.

Stručnjaci se slažu da je online naručivanje kod doktora budućnost zdravstva, a one ordinacije koje ne reagiraju dovoljno brzo, ostat će iza konkurencije. Smještaj u hotelu, let avionom, dostava pizze, kupnja muzike, sve se to danas odvija na webu, a naručivanje kod doktora logičan je nastavak tog društvenog trenda.

‘Dodo - dobri doktori, servis je koji bih definitivno preporučila svim doktorima!’, kaže dr. Ceković. ‘Brz je, jednostavan te pacijentima olakšava proces naručivanja, a nama doktorima dovodi nove pacijente u ordinacije’.

Dr. Ceković je oduševljena jednostavnošću sistema koji se sastoji od jednostavnog kalendara na koji svaki doktor može dodavati nove slobodne termine te pratiti baze svojih pacijenata.

Pomoć pacijentima

Osim naručivanja, kaže Zvonimir, postoji još jedan razlog koji ga je uvjerio da je Dodo prava stvar za njega. Naime, svi pacijenti koji se naruče preko Dodo sustava imaju pravo recenzirati i ocijeniti doktora kod kojeg su bili. Sustav prepoznaje samo one pacijente koji su zaista posjetili doktora, te samo njima omoguće ostavljanje komentara i ocjena. ‘Recenzije i iskustva koje će pacijenti ostavljati kod svakog pojedinog doktora pomoći će ostalim pacijentima da donesu dobru odluku preko Dobrih doktora! To definitivno pozitivno olakšava proces naručivanja!’, kaže Zvonimir.

Zvonimir je samo jedan od hrvatskih građana kojima je novi servis već olakšao život.

Što je Dodo?

Dodo, skraćenica od Dobri doktori, servis je za online naručivanje kod doktora.

Svi građani mogu otići na www.dodo.hr, odabrati zubara, dermatologa, kardiologa, estetskog kirurga ili nekog drugog doktora koji im treba te se odmah naručiti.

Slični servisi, kažu voditelji, iznimno su uspješni diljem svijeta.

Kako radi Dodo.hr?

1. Odabere doktora prema specijalizaciji i lokaciji

2. Pogledate doktorov kalendar termina i odaberete onaj koji želite

3. Pričekate doktorovu potvrdu e-mailom i SMS-om

4. Dođete na pregled

Prijavite i vi svoju polikliniku ili ordinaciju

Imate privatnu kliniku, polikliniku ili ordinaciju, a još uvijek niste u Dodo sustavu? Voditelji Dodo projekta pozivaju vas da im se javite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili broj telefona 0800-006. Prijaviti se također možete na web stranici www.dodo.hr

Vodeći hrvatski doktori već koriste Dodo

Dodo.hr već koriste najugledniji hrvatski doktori i vodeće ustanove, poput specijalne bolnice za oftalmologiju Svjetlost, poliklinike IMED za estetsku kirurgiju, stomatologiju i plastičnu kirurgiju, stomatološke ordinacije Šlaj - Anić te brojnih drugih. Na Dodo servisu trenutno se nalazi gotovo 250 doktora iz cijele Hrvatske, a voditelji projekta najavljuju da će ta brojka rasti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. rujan 2024 22:31