Skupština Hrvatske turističke zajednice u ponedjeljak je usvojila godišnji program rada i financijski plan HTZ-a za 2021., koji predviđaju jačanje marketinških i PR aktivnosti, uz fokus na predstavljanje hrvatske turističke ponude s naglaskom na sigurnost te dobru pripremljenost u okolnostima pandemije covida-19.
Članovi skupštine Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na online sjednici su, između ostalog, usvojili godišnji program rada i financijski plan HTZ-a za 2021. godinu, kao i novi Statut HTZ-a koji je usklađen s novim zakonskim odredbama.
"Sukladno planu za iduću godinu, HTZ će pojačati marketinške i PR aktivnosti, a dodatno će se ojačati i aktivnosti u domeni strateških projekata u koje će se moći uključiti lokalne i regionalne turističke zajednice. Također, u 2021. godini u fokusu će biti predstavljanje hrvatske turističke ponude s naglaskom na sigurnost te dobru pripremljenost Hrvatske i hrvatskih turističkih destinacija u okolnostima pandemije bolesti covid-19", navodi se u priopćenju HTZ-a sa skupštine, održane pod predsjedanjem ministrice turizma i sporta i predsjednice HTZ-a Nikoline Brnjac i direktora HTZ-a Kristjana Staničića.
Također, članovi skupštine usvojili su izmjene i dopune godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2020. godinu, a prihvaćena je i odluka o raspisivanju natječaja za izradu strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje od 2021. do 2025. godine.
"Vjerujem kako ćemo intenzivnijim promocijskim kampanjama na ciljanim tržištima Hrvatsku etablirati kao sigurnu destinaciju, kapitalizirajući činjenicu da imamo dobru povezanost svim vrstama prijevoza, a posebice cestovnu, što je vrlo važno za naša emitivna tržišta. Sigurnost je i do sada bila naš brend, kojeg ćemo nastaviti izgrađivati i prilagođavati novim uvjetima. Vjerujem da u nadolazećoj godini, uz cjepivo i pridržavanje epidemioloških mjera, možemo očekivati željeni turistički promet", poručuje u priopćenju nakon skupštine ministrica Brnjac.
Direktor HTZ-a kaže kako su, s obzirom na okolnosti, zadovoljni ostvarenim turističkim prometom u ovoj godini koji je s 50 posto realizacije lanjskog prometa nadmašio prvotne procjene.
"U idućoj godini, koju će obilježiti last minute potražnja, očekujemo rast turističkog prometa i ostvarenje boljih turističkih rezultata. Pritom ćemo se u promotivnom smislu fokusirati na bliska i tradicionalna srednjeeuropska tržišta kojima smo lako dostupni vlastitim prijevozom te s kojih smo i tijekom ove izazovne godine ostvarili vrlo dobre rezultate.
Također, u budućem oporavku turističkih tijekova ključnu ulogu imat će i novi strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma u čiju izradu krećemo, a koji će redefinirati marketinšku strategiju, odrediti ključne elemente i pravac brendiranja hrvatskog turizma i odrediti smjernice za novi krovni komunikacijski koncept", ističe Staničić.
Poručuje i kako su u ovom trenutku najvažniji strpljivost i pridržavanje mjera. "Odgovornim ponašanjem svi zajedno možemo pozitivno utjecati na smanjenje broja oboljelih i na taj način dati doprinos u pozicioniranju Hrvatske kao jedne od najsigurnijih destinacija na Mediteranu", zaključio je Staničić.
Inače, na sjednici su imenovani i novi članovi skupštine HTZ-a, odnosno predstavnici turističkih zajednica pojedinih županija, među kojima su Istarska, Zadarska, Šibensko-kninska, Krapinsko-zagorska, Međimurska, Bjelovarsko-bilogorska i Sisačko-moslavačka županija te Grad Zagreb.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....