RIMAC AUTOMOBILI

‘Porsche će povećati svoj udio u našoj tvrtki, ali ni blizu 50 posto, ostat ćemo neovisni‘

Surađujemo s mnogim kompanijama koje nisu naši dioničari i postoji jasna razlika između dioništva i projekata, kaže Mate Rimac
Mate Rimac
 Marko Todorov/CROPIX

Porscheov će se udio u Rimac Automobilima povećati, ali ni blizu 50 posto kako su to izvijestili neki mediji, istaknuli su za Hinu iz Rimac Automobila.

Podsjetimo, u ponedjeljak je objavljeno kako bi moćni njemački Porsche trebao sudjelovati u novoj rundi financiranja za Rimac Automobile, u kojoj bi tvrtka trebala prikupiti dodatnih 130 do 150 milijuna eura. To je u razgovoru za Automobilwoche navodno rekao osnivač kompanije Mate Rimac, a prenijeli su hrvatski mediji.

Iz Rimac Automobila, međutim, ističu kako s Porscheom imaju vrlo čvrsto partnerstvo koje je ključno za tu tvrtku s pogonima u Svetoj Nedelji.

"Porsche je dioničar Rimca od 2018. godine s trenutno 15,5 posto vlasništva, akumuliranog tijekom nekoliko krugova ulaganja. Istina je da razgovaramo o daljnjem proširenju ove suradnje koja će dovesti do povećanja Porscheova udjela u Rimac Automobilima, no neki su mediji pogrešno izvijestili da će Porsche preuzeti 50 posto ili gotovo 50 posto tvrtke", navodi se u njihovu odgovoru za Hinu, vezanom uz navedenu kalkulaciju objavljenu u stranom mediju.

"Jako smo sretni što će partnerstvo s Porscheom još više ojačati, ali u interesu je i Rimca i Porschea da je Rimac potpuno neovisna tvrtka. Surađujemo s mnogim automobilskim tvrtkama koje nisu naši dioničari i postoji jasna razlika između dioništva i projekata. Nama je vrlo važno da naši kupci u industriji imaju mira da je Rimac neovisan i da postoji 'informacijski zid' između projekata i dioničara (ne samo Porschea, već i Hyundaija i ostalih) - i to se neće promijeniti", naglašavaju iz Rimac Automobila.

Ističu i da je povjerljivost vrlo cijenjena u industriji te je jedna od osnova suradnje između tvrtki.

"Naši dioničari zadovoljni su takvim aranžmanom i očekuju istu razinu profesionalnog ponašanja i povjerljivosti za svoje projekte i projekte kupaca. Dakle, poanta je u tome: Porscheov udio će se povećati, ali ni blizu 50 posto, a Rimac će ostati neovisan s mnogim industrijskim kupcima koji nisu naši dioničari / investitori", zaključuju iz propulzivne svetonedjeljske tvrtke, vrlo cijenjene i u svjetskim krugovima.

Inače, u ponedjeljak je objavljeno da bi, dakle, Porsche trebao sudjelovati u novoj rundi financiranja za Rimac Automobile, u kojoj bi tvrtka trebala prikupiti dodatnih 130 do 150 milijuna eura, a financiranje bi se trebalo izvršiti za dva do tri mjeseca.

Isto tako, još jedna runda financiranja planira se do kraja godine.

Kalkuliralo se i da bi Porsche, slijedom tog financiranja, mogao povećati svoj udio u Rimac Automobilima do nešto ispod 50 posto, u dogovoru u sklopu kojega bi Rimac preuzeo Volkswagenov luksuzni brend Bugatti.

Iz Rimac Automobila, dakle, zasad odbacuju takvu mogućnost.

Automobilwoche je objavio i da Rimac do početka 2023. godine planira više nego udvostručiti radnu snagu, sa sadašnjih tisuću na 2,5 tisuće zaposlenih.

Rimac Automobili uz ostalo proizvode male serije vrhunskih i ekstremno skupih električnih automobila, ali i pogonske sklopove za električne automobile za neke od najelitnijih svjetskih proizvođača automobila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 01:23