Ako britanski premijer Boris Johnson provede svoju ideju izlaska Velike Britanije iz Europske unije bez dogovora, britanska modna industrija pretrpjeti će gubitak od oko 900 milijuna funti u godinu dana, izračunalo je tamošnje Vijeće modne industrije (BFC).
Kao glavni uzrok spomenutih povećanih troškova za britansku modnu industriju, u otvorenome pismu BFC britanskoj Vladi, navode se pojačane carinske kontrole odjeće koje se s Otoka izvoze na Stari kontinent, ali i dugoročni efekt Brexita bez dogovora na razvoj britanske tekstilne industrije.
- Pozivamo vladu da traži sporazum s Europskom unijom koji bi jamčio zdrav i stabilan rast modne industrije - apelira BFC, pozivajući premijera Johnsona da barem razmotri ideju o novom referendumu o Brexitu, umjesto izlaska bez dogovora.
Ističući važnost dogovornog izlaska Velike Britanije iz EU, britanski modni industrijalci u otvorenome pismu Johnsonu navode kako je najava Brexita bez dogovora unijela konfuziju, paniku i zabrinutost među poslodavce i radnike u toj branši. U takvom ozračju, upozorava Vijeće, ne može se planirati poslovanje i razvoj.
Industrijalci su Johnsonovu kabinetu skrenuli pozornost i na moguće negativne posljedice najavljenih promjena u imigracijskoj politici na modnu industriju. Navode, među ostalim, kako poticanje useljavanja nekvalificirane radne snage otežava pristup britanskom tržištu rada dizajnera i ostale kvalificirane radne snage u tekstilnoj industriji iz inozemstva koja bi, ističu u BFC-u, mogla potražiti posao negdje drugdje i tako oslabiti konkurentnost otočkih modnih brendova.
- Vrlo je važno da britanska Vlada pošalje poruku talentiranim studentima diljem svijeta da je naša modna industrija i dalje velika prilika za njihovu afirmaciju i dobro plaćen posao - ističe se u pismu BFC-a britanskoj Vladi.
Otočki industrijalci u tekstilnoj industriji upozoravaju kako zapošljavaju 890 tisuća radnika te s godišnjim prihodom od 32 milijarde funti doprinose nacionalnom BDP-u s oko pet posto. Neki od najpoznatijih brendova koje okuplja BFC su AllSaints, Accenture, Burberry i Amazion Fashion.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....