PO PRVI PUT NA JEDNOM MJESTU

NAJVEĆA E-COMMERCE KONFERENCIJA U REGIJI U Zagrebu se okupljaju najvažnije internet trgovine

ZAGREB - Za tjedan dana u Zagrebu počinje konferencija OMG Commerce 2013 , prva regionalna konferencija o internet trgovini na kojoj će, po najavama organizatora, sudjelovati najvažniji trgovački brendovi, online dućani i start-upovi iz jugoistočne Europe.

'Po prvi put na jednom mjestu okupljamo najvažnije direktore online dućana i uspješnih e-comemrce projekata iz cijele regije', kaže Ivan Brezak Brkan, glavni organizator OMGCommerce 2013 koja se 21. i 22. ožujka održava u zagrebačkom Hiltonu DoubleTree hotelu.

'Svoja iskustva s nama će podijeliti voditelji online prodaje Konzuma, VipNeta, Emmezete, Erste Banke, a predavanja će održati i predstavnici najvažnijih e-commerce projekata iz Srbije, Bosne, Bugarske, Slovenije i Hrvatske, kaže Brkan.

Najavljuje da će ovogodišnje okupljanje biti usmjereno na konkretne primjere iz regije i svijeta, poput WTFJeans digitalnih traperica iz Srbije koje su osvojile svijet ili slovenskog Flaviara koji putem Interneta prodaje alkoholna pića u sampleovima.

'U zadnjih nekoliko godina primjećujemo porast trgovine na internetu, naročito s pojavom portala za grupnu kupovinu', kaže Igor Strejček voditelj višekanalnog poslovanja u Erste banci, glavnom partneru OMGcommerce konferecije. 'Roba je povoljnija, no kupovina putem interneta ima i svoje nedostatke: plaća se unaprijed i mogućnosti zloupotrebe su nešto veće'.

Posebni gost konferencije je Luigi Reggiani, Googlev šef analitike za Srednju Europi i Bliski Istok. Reggiani će, po najvama organizatora, detaljno i ekskluzivno pričati o detaljima koji Googleove alate za analitiku čine neophodnima za uspješno poslovanje današnjih webshopova.

Organizatori otkrivaju kako su, obzirom na dvadesetak iznimno jakih predavanja i popratnih sadržaja, kotizacije gotovo planule, no mjesta još uvijek ima ukoliko se odlučite na slušanje predavanja voditelja najuzbudljivih web shopova u regiji.

Osim predavača, OMGCommerce2013 također će organizirati okrugli stol o legislativi online prodaje u Hrvatskoj i Europskoj Uniji te raspravu o investiranju u web prodaju.

Radi se o najvećem događaju ovakve vrste u ovom dijelu Europe, a partneri projekta su Hrvatska gospodarska komora, Bicro, poslovno-inovacijska agencija Hrvatske te mnogi drugi, a medijski sponzori su Jutarnji list i Forbes.

'Smatramo kako se radi o iznimno bitnom i važnom događaju za hrvatski internet', kaže Tomislav Wruss, direktor medija Europapress Holdinga, u sklopu kojeg izlaze Jutarnji list i Forbes, 'te smo stoga odlučili snažno podržati OMGCommerce 2013'.

Za više o konferenciji i prijavu sudjelovanja pogledajte službeni OMGCommerce 2013 site.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 17:54