ZAGREB - Za tjedan dana u Zagrebu počinje konferencija OMG Commerce 2013 , prva regionalna konferencija o internet trgovini na kojoj će, po najavama organizatora, sudjelovati najvažniji trgovački brendovi, online dućani i start-upovi iz jugoistočne Europe.
'Po prvi put na jednom mjestu okupljamo najvažnije direktore online dućana i uspješnih e-comemrce projekata iz cijele regije', kaže Ivan Brezak Brkan, glavni organizator OMGCommerce 2013 koja se 21. i 22. ožujka održava u zagrebačkom Hiltonu DoubleTree hotelu.
'Svoja iskustva s nama će podijeliti voditelji online prodaje Konzuma, VipNeta, Emmezete, Erste Banke, a predavanja će održati i predstavnici najvažnijih e-commerce projekata iz Srbije, Bosne, Bugarske, Slovenije i Hrvatske, kaže Brkan.
Najavljuje da će ovogodišnje okupljanje biti usmjereno na konkretne primjere iz regije i svijeta, poput WTFJeans digitalnih traperica iz Srbije koje su osvojile svijet ili slovenskog Flaviara koji putem Interneta prodaje alkoholna pića u sampleovima.
'U zadnjih nekoliko godina primjećujemo porast trgovine na internetu, naročito s pojavom portala za grupnu kupovinu', kaže Igor Strejček voditelj višekanalnog poslovanja u Erste banci, glavnom partneru OMGcommerce konferecije. 'Roba je povoljnija, no kupovina putem interneta ima i svoje nedostatke: plaća se unaprijed i mogućnosti zloupotrebe su nešto veće'.
Posebni gost konferencije je Luigi Reggiani, Googlev šef analitike za Srednju Europi i Bliski Istok. Reggiani će, po najvama organizatora, detaljno i ekskluzivno pričati o detaljima koji Googleove alate za analitiku čine neophodnima za uspješno poslovanje današnjih webshopova.
Organizatori otkrivaju kako su, obzirom na dvadesetak iznimno jakih predavanja i popratnih sadržaja, kotizacije gotovo planule, no mjesta još uvijek ima ukoliko se odlučite na slušanje predavanja voditelja najuzbudljivih web shopova u regiji.
Osim predavača, OMGCommerce2013 također će organizirati okrugli stol o legislativi online prodaje u Hrvatskoj i Europskoj Uniji te raspravu o investiranju u web prodaju.
Radi se o najvećem događaju ovakve vrste u ovom dijelu Europe, a partneri projekta su Hrvatska gospodarska komora, Bicro, poslovno-inovacijska agencija Hrvatske te mnogi drugi, a medijski sponzori su Jutarnji list i Forbes.
'Smatramo kako se radi o iznimno bitnom i važnom događaju za hrvatski internet', kaže Tomislav Wruss, direktor medija Europapress Holdinga, u sklopu kojeg izlaze Jutarnji list i Forbes, 'te smo stoga odlučili snažno podržati OMGCommerce 2013'.
Za više o konferenciji i prijavu sudjelovanja pogledajte službeni OMGCommerce 2013 site.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....