SLUŽBENA AGENCIJA PRVENSTVA

SUDIONICI EURA NA RASPOLAGANJU IMAJU 50 OSOBNIH VOZILA I 25 AUTOBUSA Vozni park za više od 1200 ljudi pripremio je Uniline: 'Ovo je veliki izazov'

Goran Šprem
 Promo

‘Europsko prvenstvo u rukometu, koje se od 12. do 28. 01. 2018. održava u Hrvatskoj, i to u Zagrebu, Splitu, Poreču i Varaždinu, za nas predstavlja veliki, ali i slatki izazov’, rekao je Goran Šprem, bivši rukometaš i reprezentativac, a danas uspješni izvršni direktor zadužen za sportski i korporativni turizam u Unilineu, hrvatskom touroperatoru, ujedno i službenoj putničkoj agenciji Eura 2018., najvećeg međunarodnog sportskog događaja ove godine u Hrvatskoj.

Poseban tim

‘Unilineov tim na projektu Euro 2018. broji više od 80-ak osoba, od kojih je 30-ak turističkih specijalista te tim s više od 50 vozača’, nastavio je Ranko Petrović, izvršni direktor Europcara i logistike Unilinea, ujedno i vodeći čovjek operativnog tima. Uniline tim brine o smještaju i transferu sudionika Eura i to s flotom od 50 osobnih vozila i 25 autobusa za više od 1.200 službenih osoba prvenstva, posebice 500 sportaša iz 16 europskih zemalja, a potom i članova stručnih timova i sportskih dužnosnika pojedinih nacionalnih Saveza, Europske rukometne federacije (EHF), predstavnika medija i sponzora, kao i o grupnim dolascima više tisuća inozemnih navijača.

Uspješno otvaranje turističke godine 2018.

Na samom početku godine ostvarit će se više od 25.000 noćenja čime će Euro 2018. na najbolji mogući način otvoriti turističku 2018. godinu.

Za domaće navijače Uniline pokreće i poseban natječaj za dobivanje karata za pojedine utakmice na vlastitoj Facebook stranici Uniline Croatia.

Sportskom turizmu, sa svoje tri sastavnice – turizmom sportskih događanja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom – te godišnjim obujmom od 660 do 700 milijardi dolara koji sudjeluje sa 14% u svjetskom turističkom kolaču, stručnjaci predviđaju dinamičan rast u narednih desetak godina. Kao jedan od optimalnih oblika cjelogodišnjeg poslovanja ovaj oblik turizma može značajno doprinijeti daljnjoj diverzifikaciji i održivosti hrvatskog turizma.

Specifični know-how za sportaše, klubove i sportske saveze

Putem sportskog programa Unilinea kroz Hrvatsku godišnje prođe više desetaka tisuća korisnika ovih usluga - od natjecatelja, trenera do navijača te dvadesetak sportskih saveza i klubova. Budućnost ovog poslovanja u vodećem hrvatskom touroperatoru vide u sustavnom i trajnom širenju usluga i stvaranju novih poslovnih modela u vidu racionalnih i isplativih rješenja za sportaše, klubove i saveze te njihove navijače i goste kroz vlastiti specifični know-how – od organizacije sportskih razvojnih kampova za sve uzraste do sportskih priprema i po potrebi ostalih pripremnih te natjecateljskih segmenata s pratećim uslugama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Linker
14. studeni 2024 05:01