Putnička agencija Uniline proglašena je najboljom DMK (destinacijska menadžment kompanija) putničkom agencijom godine u 2017. Ovu prestižnu titulu osvojili su na ovogodišnjim Danima hrvatskog turizma održanima u Malom Lošinju.
Usluge Unilinea kao turističke grupacije godišnje koristi više od 350 tisuća gostiju po raznim osnovama i motivima, rastući po stopi višoj od 10% uz višestruko veći rast dobiti.
- Priznanje, koje nam je upravo dodijeljeno i rezultati koje smo do sad ostvarili, pa tako posebice i ove za nas najuspješnije poslovne godine, upućuje nas i obvezuje na ulazak u novu i kompleksniju kompanijsku razvojnu dimenziju s usmjerenjem prema ciljno odabranim tržišnim segmentima te novim gospodarskim, sociološkim i kulturološkim trendovima - istaknuo je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea i dodao:
- Naučili smo da ako se ne mijenjamo, ne rastemo! Ako pak ne rastemo, ne živimo. Iskustvo nam pritom pokazuje da promjene valja raditi upravo kad je – najbolje, naravno sa zrelim pogledom unaprijed.
Edita Petaros, članica Uprave i direktorica Sektora za rent a car i logistiku, naglasila je da je tvrtka ušla i u rent a car poslovanje preuzimanjem Europcar franšize, a preuzet će cjelovito upravljanje prodajom i marketingom te upravljanje poslovanjem hotela.
- Ilustracije radi, za sada je riječ o ukupnom potencijalu od 1.800 do 2.000 ležaja. Ulazak u novu poslovnu zgradu, koja će biti završena do kraja godine, otvorit će prostor novom i modernom organizacijskom ustroju u čijem je primarnom fokusu osmišljavanje i isporuka doživljaja - rekla je Petaros.
Uniline se od male turističke agencije transformirao u modernog kreatora sadržaja na nacionalnoj i regionalnoj razini te distributera na regionalnom i svjetskom tržištu, istaknula je Sandra Gobin, članica Uprave i direktorica Sektora turizam i dodala:
- To traži nove kompetencije i razumijevanje kao i način djelovanja naših djelatnika na svim razinama, što treba pospješiti i oplemeniti nova organizacijska kultura, uvođenje nove IT platforme te sustav internog i eksternog komuniciranja, a čiji projekt uskoro implementiramo.
- Na kraju zahvaljujem se svim našim djelatnicima, dosadašnjim gostima i poslovnim partnerima u zemlji i inozemstvu, bez kojih ne bi došli tu gdje jesmo. Oni su nam bili i svjetionik i oslonac na dugom putu kojim smo zakoračili i vjerujem da ih kako do sada, tako i ubuduće nećemo iznevjeriti - rekao je na kraju Žgomba.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....