Mogu to zamisliti: odlučio sam se baviti iznajmljivanjem apartmana ili kakve kuće za odmor, ali ne stižem o tome voditi računa.
Iznajmljivanje privatnog smještaja – znat će svi koji su se time bavili - nije lak ili usputan posao, jer treba dočekivati goste, odvesti ih na lokaciju, ali i počistiti za njima kako bi smještaj bio spreman za iduće klijente. U špici sezone takve aktivnosti, pogotovo uz redovan posao ili druge obveze, mogu se činiti nesavladivima za privatne iznajmljivače, posebice one s većim brojem smještajnih jedinica.
Tu nastupa integralni hotel Molo Longo, zanimljivi riječki koncept koji se upravo proširio i na Zagreb, a koji s jednog mjesta, odnosno recepcije u samom centru grada, upravlja desecima soba i apartmana na užem području grada. Riječki integralni hotel Molo Longo surađuje s privatnim iznajmljivačima, kojima osigurava veću vidljivost pri traženju gostiju, i o čijim apartmanima vode računa na način da vlasnici tih nekretnina nemaju nikakvih obveza oko gostiju ili čišćenja apartmana.
Vozila i čistačice
Koncept je to “ključa u ruke”, a osnivač i vlasnik kompanije Josip Prskalo izdvaja upravo “full service” uslugu Molo Longa kao ono što ih izdvaja od konkurencije i zbog čega mnogim privatnim iznajmljivačima vrijedi surađivati s njima. Na kvarnerskom području integralni hotel Molo Longo trenutno broji 25 luksuznih apartmana u samom centru grada, a “full service” uslugu osiguravaju velikom broju apartmana na širem području grada, od Kostrene do Opatije, kakvih u svom portfelju trenutno imaju dvjestotinjak. Svi apartmani dostupni su na pregled na njihovoj web-adresi www.molo-longo.com, gdje gost može odabrati lokaciju i bookirati apartman na sličan onaj način na koji se to radi na planetarno popularnim servisima za iznajmljivanje apartmana.
- U Molo Longu imamo svoju praonicu, dostavna vozila i čistačice. Gost dolazi na recepciju u centar grada, uzima ključ te sam odlazi u smještaj. Po izlasku iz apartmana ključ pušta u sandučiću, a onda nastupa naša ekipa koja čisti i priprema apartman za idućeg gosta. Vlasnik nekretnine nema apsolutno nikakvih obveza oko toga, jednom kad se odluči na suradnju s nama. S obzirom na kontinuiran rast našeg poslovanja i na stalne promjene turističkih trendova, Riječki Molo Longo tim mnogo znanja i energije ulaže u stvaranje inovativnih riješenja s kojima želimo olakšati gostu proces prijave i boravka u našem gradu. Jedno od njih je i self check-in prijava koja omogućava gostima ulazak u apartman bez prethodnogdolaska na recepciju. – pojašnjava Josip Prskalo, koji je na ideju integralnog hotela došao 2016. godine, nakon što je završio Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu.
Petnaest zaposlenih
- U jednom trenutku sam shvatio da želim nešto pokušati sam, od nule. Htio sam dati sve od sebe i rekao sam si, ako ne uspijem, barem sam probao. Turizam mi je oduvijek bio interesantan, a u to vrijeme me zainteresirao rast Airbnba. Znao sam da mnogi Riječani nude apartmane na tom servisu, ali i da se vjerojatno ne stižu time baviti kako treba. Htio sam biti prvi koji će nuditi “full service” brigu oko takvih smještajnih jedinica. Išao sam glavom kroz zid, radio 15 sati dnevno i učio se putem. U početku sam bio sam, a uskoro se posao proširio te sam napokon mogao zaposliti ljude i delegirati posao.
Sad imam 15 zaposlenih. Bio je to složen proces, trebalo mi je puno snalažljivosti, ali došli smo do toga da danas imamo recepciju u centru grada i mnoge izvrsne apartmane u portfelju, a gostima nudimo i doručak u jednom centralnom gradskom restoranu s kojim smo u partnerskom odnosu – nastavlja Prskalo iza kojega su tri sezone rada s Molo Longom koji se, rekli smo, upravo proširio i na Zagreb, gdje se u idućem razdoblju očekuje visoka stopa popunjenosti kapaciteta, budući da se koncept pokazao itekako uspješnim u Rijeci pa nema razloga, kaže, da se isto ne dogodi i u Zagrebu. Recepcija Zagrebačke podružnice “Molo Longa” otvorit će se ove godine u strogom centrugrada, a podružni ured je trenutno na adresi Franje Petračića 6.
U potrazi za klijentima
Trenutno smo fokusirani na pronalazak klijenata, vlasnika stanova koji bi htjeli surađivati s nama, a za sada u Zagrebu u užem centru grada brojimo 15 luksuznih apartmana –pojašnjava voditelj zagrebačke podružnice Marko Cirković, dodajući kako je Molo Longo koncept najinteresantniji ljudima koji imaju nekretnine u Zagrebu, no ne žive u tom gradu pa im ona stoji neiskorištena.
- Imamo krasne apartmane u Dežmanovoj, u Ilici s pogledom na uspinjaču, a neki su opremljeni i jacuzzijem i saunama. Ideja integralnog hotela je da gost pokupi ključ na recepciji u centru grada, a da zatim može prošetati do svog smještaja. No, želimo raditi i s apartmanima van centra, kojima također nudimo “full service” brigu oko njihovih apartmana – navodi Cirković koji je po završetku Pravnog fakulteta, kaže, shvatio da je poduzetništvo smijer kojemu teži. Prije negoli se priključio Molo Longu, iskustvo je stjecao u Rijeci gdje je tijekom studija radio s nekoliko apartmana i vila te se educirao na brojnim poduzetničkim seminarima.
- Najvažnije je sada doći do vlasnika apartmana koji se žele baviti iznajmljivanjem i turizmom, ali iz nekog razloga nemaju za to vremena ili mogućnosti. Tu nastupa Molo Longo, koji sve odrađuje za njih. Vi nama ključ, a mi vama brigu o apartmanu i gostima, koje nikada ne morate ni vidjeti – kaže Prskalo i zaključuje kako se nada da će se “Molo Longo” kao prepoznatljiv turistički brend u skorije vrijeme proširiti i na obližnje otoke te na ostatak obale.
Komentari (0)
Komentiraj