DANI KOMUNIKACIJA

NAJBOLJE OD MARKETINGA U HRVATSKOJ Ovo su dobitnici prestižnih Effie nagrada dodijeljenih u Rovinju

Na Danima Komunikacija održanima u Rovinju dodjeljene su prestižne Effie nagrade za najbolje marketinške uratke. Nagrađene su sljedeće kompanije i agencije:

• Grand Prix Effie nagrada: "CROmpiri" Franck, primarna agencija Imago reklamna agencija, medijska agencija Unex Media.

Predstavnici agencije Imago primaju nagradu, Goran Šebelić/CROPIX

• Zlatne Effie nagrade: "Došli smo ostaviti trag", Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann, agencija suradnik Degordian, "CROmpiri" Franck, primarna agencija Imago reklamna agencija, medijska agencija Unex Media, "Tajna nestalih čarapa", Saponia, primarne agencije Imago reklamna agencija i 1i0.

Kreatori kampanje 'Došli smo ostaviti trag'

• Srebrne Effie nagrade: "Nadimci" Ožujsko pivo, Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann, "Oslobodite svoju kreativnost" Franck Café Cappuccino, Franck, primarne agencije McCann Erickson i Fahrenheit, medijska agencija Unex Media, agencija suradnik 404, "Suglasni(k) za život", Hrvatska udruga Transplant, primarna agencija Imago reklamna agencija, agencija suradnik DRAP.

• Nagrada IdejaX:

- Hrana:"CROmpiri", agencija Imago za klijenta Franck

- Piće (alkoholno i bezalkoholno): "Brazil, Kamerun i Meksiko", agencija BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara;

- Moda, zdravlje, ljepota: "Najava Neofen", agencije McCann i Fahrenheit za klijenta Belupo;

- Turizam, kultura i slobodno vrijeme: "Kazalište za kasnije", agencija Studio Sonda za klijenta Istarsko narodno kazalište Pula;

- Telekomunikacijske usluge: "Ideje iz bliske budućnosti", agencija Señor za klijenta Iskon;

- Financijske i osiguravajuće usluge: "Gotovinski krediti online" agencije Grey Worldwide Zagreb i Utorak za klijenta Erste&Steiermärkische Bank;

- Društvene akcije: "Suglasnik za život", agencije Imago i Drap za klijenta Hrvatska udruga Transplant;

- Samopromocija i korporativne komunikacije: "Rast je u našoj prirodi", agencija Bruketa&Žinić OM za klijenta Adris grupa;

- Najbolja cjelovita kampanja: "Vremenski trezor", agencije Bruketa&Žinić OM, MediaCom, Degordian za klijenta Zagrebačka banka.

• IdejaX posebno priznanje u kategoriji Najbolji dizajn i art direction - Davor Bruketa i Nikola Žinić iz agencije Bruketa&Žinić OM za kampanju "Rast je u našoj prirodi", za klijenta Adris grupa.

•MIXX nagrade:

- Brand Awareness kampanja - "Gentleman Jack’s Barber Shop", agencije Pepermint i 404 za brend Gentleman Jack;

- Direct Response and lead generation kampanja - "Vremenski trezor", agencija Bruketa&Žinić OM, MediaCom, Degordian, ZABA odjel digitalno poslovanje, ZABA odjel za tržišne komunikacije za klijenta Zagrebačka banka;

- Cross-media integration kampanja - "Najmanji album na svijetu", agencije Drap za klijenta Kraš;

- Branded content kampanja - "Beck’speriment" agencije Drap za klijenta Zagrebačka pivovara;

- Mobile (Phone/Tablet) kampanja - "Zagreb Be There" agencija Brlog, Bruketa&Žinić OM, Infinum za klijenta Turistička zajednica grada Zagreba;

- Social media kampanja - "IKEA Hrvatska Social Media", agencije Drap za klijenta IKEA Hrvatska;

- Website kampanja - "Podravka - digitalna komunikacijska platforma" agencije web.burza za klijenta Podravka;

- Inovativna upotreba tehnologije - "Čarobno zrcalo - interaktivna instalacija", agencije Revolucija Dizajna za klijenta Ivanina kuća bajke - multimedijalni i interdisciplinarni centar za posjetitelje;

- Best media strategy - "BMW X1 sDrive", agencije McCann Zagreb za klijenta Tomić&Co.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 01:02