Fenomen "supercvjetanja", koji nastaje kad pustinja naglo oživi i zašareni se nakon kiše, inspirirao je kreatore ovosezonskih parfema - među kojima je hit cvjetna bomba što je obožava Emily Ratajkowski.
Pariška kuća Guerlain svoju je kultnu parfemsku kolekciju Aqua Allegoria posvećenu prirodi proširila novim izdanjem Florabloom, nazvanim po fenomenu "supercvjetanja" što nastaje kada pustinja naglo oživi i zašareni se nakon kiše. I mnogi drugi ovosezonski parfemi mogli bi se opisati kao "supercvjetni" jer su osmišljeni kao raskošni buketi livadskog, prašumskog i(li) vrtnog raslinja.
U toj gotovo nepreglednoj šarolikosti ipak dominiraju određeni trendovi, počevši od održivosti. Sve više parfemskih brendova hvali se prirodnim esencijama i naprednim proizvodnim tehnologijama s minimalnim utjecajem na okoliš. Za veliki zaokret parfemske industrije prema održivosti itekako su zaslužni sve osvješteniji potrošači koji ne žele mirisne vodice prepune kemikalija štetnih za zdravlje i ekosustav. Stoga se i na masovnom tržištu uvriježilo pravilo da parfemi imaju vrlo visok udio sastojaka prirodnog podrijetla i posebne formulacije koje "poštuju" kožu. Primjerice, novi miris L‘Eau d‘Issey Solar Violet brenda Issey Miyake formuliran je tako da može biti na koži čak i kad je izložena suncu (dakako, uz odgovarajuću UV zaštitu).
Među olfaktornim trendovima zamjetne su i dvije "dijametralno suprotne" skupine. S jedne strane mnogo je parfema u kojima se cvjetne note kombiniraju na suptilne načine, kako bi pobudile osjećaj lakoće i opuštenosti u "mekom mirisnom zagrljaju".
S druge strane, lansiran je niz "hipersenzualnih" cvjetnih kombinacija kojima je cilj da naelektriziraju osjetila. Veliku pozornost očekivano su pobudile "rekreacije" slavnih parfema, predvođene supermodelima: Anok Yai zaštitno je lice za Hypersense - novu inačicu Muglerova parfema Alien, dok je Emily Ratajkowski zvijezda kampanje za Tiger Lily - novu verziju mirisnog bestselera Flowerbomb dizajnerskog dvojca Viktor & Rolf.
"Još od tinejdžerskih dana volim cvjetne parfeme u "slasnom" izdanju. Tiger Lily odiše egzotičnim tigrastim ljiljanom, prožetim notama kokosa, manga i morske soli na koži. S njime se začas mogu u mašti ‘teleportirati‘ u južnu Kaliforniju gdje sam odrasla", kaže Emily, dodajući da joj se osobito sviđa to što ovaj parfem "nije plah ni delikatan".
"Ženstvenost se (pre)često prikazuje delikatnom. Draže mi je kad ženska snaga dolazi do izražaja", ističe manekenka i aktivistica koja na društvenim mrežama slovi kao moderna ikona feminizma.
Na parfemsku scenu nedavno je stupila i Kylie Jenner. Reality zvijezda već se etablirala u beauty biznisu sa svojom kozmetičkom linijom, a sada je izazvala bum s mirisnim prvijencem Cosmic.
"Volim parfeme koji su nezaboravni i opojni, ali ne i preteški. Uspjela sam da Cosmic bude izražajan, topao i ženstven na način da se može nositi cijeli dan i noć", kaže influencerica koja to nastoji dočarati kombinacijom crvenog božura, jasmina, jantara, vanilije i mošusa.
Miris koji je Kylie osmislila u suradnji s renomiranom parfumerkom Nicole Mancini već je dobio brojne pohvale da se odlično stapa s prirodnom "kemijom" kože. Mnogima se svidjela i neobična skulpturalna bočica za koju Kylie kaže da podsjeća na "umjetničko djelo iz nekog drugog svijeta".
"Različit iz svakog kuta, jedinstven oblik predstavlja stalno promjenjivu prirodu ljubavi, a zrcalni čep prikazuje vaš odraz podsjećajući da sebi pružite ljubav i naklonost", poručuje jedna od najuspješnijih beauty poduzetnica koja na društvenim mrežama ima više od 490 milijuna pratitelja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....