POMAMA ZA KEČAPOM

Rihannin brend prodaje kutije s vrećicama iznenađenja, u njima se krije sjajilo ili – kečap

 @fentybeauty Instagram/
Brend poznate pjevačice prodaje kutije s vrećicama iznenađenja. U nekima se krije kečap, a u drugima šminka

"Ketchup or Makeup" naziv je novog projekta koji je u suradnji s umjetničkim kolektivom MSCHF osmislila glazbenica Rihanna. Putem službenih stranica njezina kozmetičnog brenda Fenty Beauty tako odnedavno možete naručiti kutiju u kojoj se nalazi 6 malih pakiranja onoga što se na prvu čini kao običan kečap. Riječ je zapravo o paketićima iznenađenja koji su već izazvali pomamu, a u nekima od njih krije se sjajilo, dok se u drugima nalazi tek običan kečap. Kutija košta 25 dolara i pri kupnji zapravo ne znate što dobivate, sve dok ne otvorite svaki od paketića i u sadržaj istog uvjerite se sami.

"Sjajilo nema okus kečapa, ali bilo bi kul da ima. U pitanju je tek klasično Fenty sjajilo", rekao je Daniel Greenberg iz MSCHF-a, a prenosi portal Food&Wine.

Dobro je dodati i kako ovo nije prvi neobičan projekt umjetničkog kolektiva. Naime, svojevremeno su proizveli "Illegal Chips", tri čipsa sa sastojcima koji su u Americi zabranjeni. Također, nedavno su unajmili kombi iz kojeg su prodavali sladoled na omotima kojeg su se nalazili poznati bogataši kao što su Bill Gates, Mark Zuckerberg i Elon Musk. Nazvali su ih "Eat the Rich".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 08:26