‘Grofovski posao‘

Priča o uspjehu: Nekad omiljeni televizijski voditelj, danas je kralj kobasica od divljači

 Duje KlariĆ/cropix/
Ovo je jedini domaći brend posvećen isključivo mesnim delicijama od divljači što se pokazalo punim pogotkom!

Marka Lušića (36) možda se sjećate jer je nekad bio televizijska zvijezda, producent i voditelj kojeg smo gledali u kulinarskom showu "Večera za 5" RTL televizije. No, tu je karijeru odlučio napustiti prije nekoliko godina kada je otvorio tvornicu za preradu mesa divljači u Čazmi. Njegov brend "Grof Lovski" prvi je i jedini domaći brend posvećen isključivo mesnim delicijama od divljači i kao takav ubrzo je našao mjesto na policama gotovo svih domaćih trgovačkih lanaca, piše Slobodna Dalmacija.

Njegovi jedinstveni polutrajni i trajni mesni proizvodi postali su tražena roba, a na ideju je došao s poslovnim partnerom nastavljajući poslovanje tamo gdje je njegov otac, rodom iz Šibenika, nekad stao.


"Dugogodišnja obiteljska tradicija lovstva, obrade i pripreme specijaliteta od divljači rodila se 2018. godine, rezultirajući te iste godine ozbiljnim obiteljskim poduzećem koje čvrsto stoji iza kvalitete svojih proizvoda. Ljubav prema kulinarstvu i mesu kao glavnoj namirnici u spoju s tradicijom naslijeđenom od oca, lovca i kuhara, koji je često znao spremati razna jela od divljači, eto prenijela se i na mene", govori Lušić otkrivajući kako se mesom opskrbljuju od domaćih lovačkih društava.

image

Marko Lušić

Duje KlariĆ/cropix/

"Od njih kupujemo najkvalitetnije meso od kojeg u našem prerađivačkom pogonu dolazimo do finalnog proizvoda. Možda smo na samom početku pomalo sumnjičavo gledali na sve to, ali s vremenom se pokazalo punim pogotkom. Iz našeg 1100 četvornih metara prostranog zdanja, opremljenog po svim modernim standardima, danas izlaze ukusne kobasice i roštiljke diljem Hrvatske. Doslovno s livada i iz šuma na stolove ljubitelja delicija mesa od divljači", tvrdi Marko, zadovoljan nepobitnim argumentima da se u Hrvatskoj kobasice i ostali trajni i polutrajni proizvodi od divljači proizvode jedino u njegovom specijaliziranom čazmanskom pogonu. U Čazmi se tako, dodaje vlasnik, pripremaju i na tržište stavljaju vrhunske kobasice, roštiljke, salame, salamine i bresaole od jelena i divlje svinje.

image

Marko Lušić ima velike planove za budućnost

Duje KlariĆ/cropix/

Spoj tradicije i inovacije donio im je, ponosno ističe, uspjeh i brz rast poslovanja. Mesne delicije "Grof Lovski" ima i novu kolekciju proizvoda pod nazivom "Fin salami" koja uključuje četiri salamina različitih aroma i okusa - tartuf, vino, plemenitu plijesan i domaću ljutu papriku. No, uskoro bi na tržište trebao doći i "Grof Uzgojski", gastronomska delicija u obliku više različitih proizvoda od domaćih svinja.

Planova za budućnost još je mnogo, istaknimo samo onaj da bi rado htjeli po principu "od polja do stola" jednog dana uzgajati vlastitu vrhunsku divljač, sve druge planove tima iza ove inovativne čazmanske priče pročitajte na portalu Slobodne Dalmacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. studeni 2024 21:29