(Ne)zadovoljstvo kupaca u hrvatskim supermarketima

ZAGREB, listopad 2013. – Tvornica istraživanja, neovisna agencija za istraživanje i analiziranje tržišta i javnih mišljenja, u rujnu je provela opsežno ispitivanje javnog mnijenja o zadovoljstvu kupovinom u supermarketima u Hrvatskoj. Više od tisuću građana je istaknulo svoja razmišljanja o Billi, Intersparu, Kauflandu, Konzumu, Lidlu, Mercatoru, Plodinama i ostalim maloprodajnim lancima i trgovinama u zemlji, ističući što im se kod njih sviđa, a što ne. Ispitanici su tako, među ostalim, ocjenjivali koliko su zadovoljni zaposlenicima u supermarketima, konkurentnošću cijena proizvoda, raznolikošću i kvalitetom ponude, organizacijom i uređenjem prodajnog prostora te osjećajem cijenjenosti kojeg stječu (ili ne stječu) tijekom samog iskustva kupovine i odlaska iz supermarketa.

Rezultati su pokazali da su kupci u prosjeku najmanje zadovoljni vremenom koje provode u redovima na blagajnama, cijenom proizvoda i usluga koji se nude u supermarketima te stručnošću prodajnog osoblja i osjećajem cijenjenosti kojeg imaju prilikom odlaska iz prodajnog prostora. S druge su strane najviše zadovoljni urednošću prodajnog osoblja, funkcionalnošću prodajnih prostora te kvalitetom ponude supermarketa. Pri tome su najviše zadovoljni kupci iz regije Slavonije i Baranje, a najmanje oni iz Istre i Primorja.

Kada su u pitanju sami supermarketi kupci su najvišim ocjenama ocijenili Interspar, Kaufland i Lidl.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 03:23