SVJETSKI, A NAŠE

Najpoznatiji lanac craft burgera ne prodaje samo burgere, oni prodaju lifestyle!

 Sandro Sklepic/
Submarine Burger od početka ulaže u odgovorno poslovanje ulaganjem u domaće proizvođače i brojne humanitarne akcije

Kad je Submarine Burger, najpoznatiji lanac craft burgera, otvarao svoj prvi restoran 2014. godine, njihova je misija bila da vas spomen riječi "burger" odmah asocira na Submarine. Danas, devet godina poslije, u tome su i uspjeli. Prepoznatljiva jela Submarine Burgera možete pojesti na 16 lokacija i pritom ne misle stati. Zapošljavaju više od 300 ljudi, a prepoznao ih je i Financial Times.

image
Sandro Sklepic/

Od početka su jedinstveni u konceptu - ponuda prirodnog burgera napravljenog od kvalitetnih namirnica. Vjeruju kako zdravo može biti ukusno i zato koriste većinom organske i ekološki proizvedene sastojke. Njihovi burgeri ne sadrže aditive, bojila, bilo koji oblik GMO-a ili drugih štetnih sastojaka. Tako su izabrali zahtjevniji put jer je nabava u ovom slučaju mnogo skuplja, ali kvaliteta im je imperativ. Budući da se radi o kvalitetnim sastojcima, njihovi su burgeri uravnotežen obrok i za djecu, a svake nedjelje imaju akciju besplatnog dječjeg menija za klince do 10 godina na svim lokacijama.

image
Sandro Sklepic/

Peciva za slasne burgere pravi im pekar iz okolice Zagreba po njihovoj originalnoj recepturi. Meso nabavljaju s farme Reškovac nedaleko od Žumberka. Naime, radi se o 100 posto junećim pljeskavicama. Sir naručuju od mljekare Bohnec pokraj Ludbrega, jedne od rijetkih hrvatskih mljekara koje rade mozzarellu, a imaju i odlične jogurte. Pancetu nabavljaju iz Drniša. Submarine Burger najveći je kupac ličkog krumpira firme Agrovelebit, koji proizvodi oko 1200 tona krumpira.

image
Sandro Sklepic/
image
Sandro Sklepic/

Submarine Burger u ponudi ima i osvježavajuće salate, primjerice za ultimativni klasik - Cezar salatu - piletinu nabavljaju s farme Orehovec smještene u malom podravskom mjestu Veliki Bukovac.

image
Sandro Sklepic/

Prije nekoliko godina u Submarineu su primijetili uzlazni trend veganske prehrane, pa su među pionirima koji su uveli veganske burgere na svoje menije. Zdrave veganske pljeskavice bogate okusom pripremaju u suradnji s tvrtkom Forum orgo, koja proizvodi svježi, dimljeni i marinirani tofu i sejtan te tri vrste tempeha, a svi proizvodi napravljeni su isključivo na ekološki način.

image
Sandro Sklepic/

Ipak, dojmljiva karta nije jedini fokus Submarine Burgera, nego mnogo pažnje posvećuju održivom i odgovornom poslovanju. Briga za zajednicu za njih nije samo slovo na papiru, nego, koristeći se najmodernijim tehnologijama i materijalima, pokušavaju smanjiti razinu ugljičnog otiska. Duboko vjeruju da si u današnje vrijeme niti jedna kompanija ne može priuštiti neodgovorno poslovanje. Njihova misija nije samo prodaja burgera nego prodaja lifestylea. Najrecentniji je primjer humanitarna akcija prodaje šarenih čarapica kako bi podigli svijest o ljudima s Downovim sindromom. Tijekom ožujka na svim lokacijama Submarine Burgera mogu se kupiti prepoznatljive šarene čarapice koje rade u suradnji s tvrtkom HYPERsocks, a sav prihod od prodaje ide u dobrotvorne svrhe.

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Submarineom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 03:45