
Franšiza Ferdinand Knedle, pokrenuta u Beogradu 2016. godine, koja ima svoju lokaciju u Zagrebu na adresi Radićeva 23, iznenada je morala privremeno zatvoriti svoja vrata. Od otvaranja prve prodavaonice u Beogradu, objekti pod ovim brendom privukli su brojne goste iz Hrvatske i šire regije te je tako nastala ideja o otvaranju lokacije u Zagrebu. Franšiza je široj javnosti otvorila svoja vrata u Zagrebu u travnju 2022. godine i od tada je svakodnevno imala pune ruke posla.
Nikola Nedeljković, idejni tvorac ove franšize, dao nam je nekoliko informacija o neočekivanoj situaciji koja ih je pogodila. Prema njegovim riječima, sve je započelo sredinom siječnja ove godine, a do sada još nisu uspjeli sagledati razmjere štete koja je nastala za njihov brend. Ovaj neočekivani razvoj događaja doveo je do značajnih poslovnih izazova, a tim je sada usredotočen na prikupljanje svih relevantnih podataka i nastavka rješavanja ovog iznenadnog problema.
Naime, došlo je do, kako nam je rekao, grubog korištenja brenda od strane korisnika franšize u Zagrebu, zbog čega je ugovor s korisnikom trenutno u postupku raskida. Gospodin Nedeljković i njegov tim, kao davatelji franšize, prikupljaju sve potrebne informacije nakon kojih će moći donijeti konkretnije odluke o daljnjim koracima i postupcima. Ispostavilo se da korisnik franšize nije plaćao račun za struju više od dvije godine, što je rezultiralo isključenjem električne energije u objektu na Radićevoj ulici. Nedeljković je naglasio da se vrijednosti njihovog brenda nikako ne podudaraju s načinom vođenja objekta te da čine sve što je u njihovoj moći kako bi situaciju razriješili u najkraćem mogućem roku.
Za sve one koji se vole zaputiti do Radićeve ulice po tople knedle, koje se svakodnevno svježe peku od ličkoga krumpira, gospodin Nedeljković izjavio je da će dati sve od sebe kako bi što prije pronašli novu lokaciju. Posebno je žalosno što se cijela ideja ove lokacije temeljila na blizini Trga bana Josipa Jelačića, kojeg je osobno imenovao car Ferdinand Dobri, poznat po izreci: "Ja sam car i hoću knedle".
Ova strateška lokacija bila je ključna za privlačenje ljubitelja autentičnih knedli, a njezina privremena nedostupnost zasigurno će se osjetiti među svim zaljubljenicima u dobru kuhinju ovog brenda.
Na kraju, gospodin Nedeljković poručio je:
"Iznimno nam je žao zbog ove neugodne situacije te radimo na tome da u što kraćem roku pronađemo novu lokaciju."
Nedeljković i njegov tim odlučni su povratiti povjerenje svojih kupaca i vratiti brend na pravi put, nastojeći istovremeno zadržati vrijednosti i kvalitetu po kojoj su i bili prepoznatljivi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....