U neposrednoj blizini Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog, na adresi Orljavička 3, ovaj je petak i službeno otvoren Lemon Market, novi projekt tima koji stoji iza uspješnog A Most Unusual Gardena na Horvaćanskoj. Ideja iza atraktivno uređenog bara s dvije terase bila je ponuditi Zagrepčanima novo mjesto za brojne događaje, festivale i proslave, a upravo se od petka, 26. kolovoza, na prostranoj terasi odvija proslava vrijedna pažnje - ona kraja ljetne sezone.
VIŠE OD LEMON MARKETU PROČITAJTE OVDJE
Naime, u tijeku je SOLO. Cocktails festival u sklopu kojeg možete uživati u koktelima popularnih zagrebačkih barova, A Most Unusual Gardena s Knežije, Blend bara iz centra Zagreba i Peaches&Cream s Trešnjevke, a sve ni desetak minuta od zagrebačkog Glavnog kolodvora.
"Iako je riječ o baru koji radi od 8 ujutro do ponoći pa u Lemon tako možete svratiti na kavu ili ukusan koktel i spritz, koji čine glavni dio naše ponude, ideja je bila kreiranje prostora za sve vrste druženja. Htjeli smo stvoriti dinamično mjesto u kojem će se stalno mijenjati ponuda, ali zadržati kvaliteta. Svaka dva-tri tjedna u našem prostoru održavat će se neki drugi festival, primjerice nakon SOLO. Cocktails festivala pripremili smo onaj posvećen mnogima omiljenoj sezoni ‘Adio, lito‘ u sklopu kojeg ćemo u centar Zagreba pokušati dovesti atmosferu ribarske fešte na obali i oprostiti se s ljetom", istaknuo je Zlatko Orečić, barmen i suvlasnik Lemon Marketa koji je za aktualni festival osmislio koktel Pink Promise.
"Spritzevi su popularan izbor za ljeto, a to smo primijetili i kod prvih gostiju na našoj novoj terasi u Lemon Marketu kojima su trenutačno spritzevi omiljeni na listi koktela. Baš je to bila inspiracija za kreiranje ovog ljetnog, osvježavajućeg okusa koji - obećava. Dovoljno je dobar i za nju i za njega, a jednostavno zove na još."
Boje Blend bara iz Gundulićeve branit će njegov vlasnik Filip Lipnik, kao i njegova desna ruka Petar Nasić za kojeg Lipnik kaže da će na festivalu biti u ulozi glavnog barmena. Njihovo sudjelovanje bilo je neupitno: "Ivan Knežević iz A Most Unusual Gardena, Dominik i ja družimo se i privatno i shvatili smo nedavno da zapravo svi već imamo puno utakmica u nogama. Sva trojica ovaj posao radimo iz ljubavi, i to se vidi. Knez je potom došao na ideju da napravimo zajednički festival koktela i predložio da sve bude u Lemon Marketu, baru koji se tek otvara te da gostima pokažemo sve što možemo. Zapravo nam je dao pravo da svoj bar stavimo u njihov te se tako prezentiramo. Mi iz Blend bara idemo na već prepoznatljiv stil Peaky Blinders te ćemo raditi četiri koktela, od kojih će svaki predstavljati jednog od barmena iz našeg bara", rekao nam je Lipnik.
Usto naglašava da im je i dalje najvažnija kvalitetna usluga koju pružaju gostima i dodaje da želi da posjetitelji, neovisno o tome koliko su veseli kada dođu, s festivala odu još veseliji: "Ovo će stvarno biti festival ljubavi i dobre cuge, a radit ćemo pića koja želimo i volimo, i to na način koji nas najbolje predstavlja", objasnio je.
Dominik Bečvardi iz popularnog trešnjevačkog bara Peaches&Cream objasnio nam je što stoji iza njihova koncepta "This should have been trash", kojim s četiri ukusna koktela koja će posluživati na festivalu žele usmjeriti pozornost na način na koji se sastojci u baru mogu iskoristiti do maksimuma.
"Naši kokteli sastoje se pretežito od sode, baznog alkohola i jedne od četiri vrste cordiala, odnosno kiselkasto-slatkih sirupa koje smo sami izradili. Jedan je pripremljen od stabljike bosiljka, drugi od ostataka mente, treći od korice đumbira, a posljednji od ostataka šumskog voća. To su sve sastojci koji bi inače završili u smeću, no mi smo ih odlučili iskoristi još jednom. Kod bosiljka smo sve što je ostalo nakon spravljanja cordiala iskoristili da dobijemo ulje od bosiljka.
Važno je da se počne mijenjati pristup i potrošača i barova jer mislimo da je krajnje vrijeme da ljudi počnu obraćati pozornost na količinu otpada koji stvaraju. Od nekih ‘otpadaka‘ mogu nastati stvarno odlična pića i jela!" odlučan je Bečvardi.
Dokaz te teze nalazi se na njihovoj karti koktela za festival jer su tim pristupom stvorili ljetna, prirodna, svježa pića kojima se slavi kraj ljeta. Sam Lemon Market Bečvardi smatra projektom koji ima veliki potencijal te ističe da im je, kao uostalom i svim posjetiteljima SOLO. Cocktails festivala, prvi cilj da se dobro zabave uz ukusne koktele te u dobroj atmosferi pozdrave ljeto.
Sve koktele koje su timovi osmislili možete isprobati svaki dan od 17 sati pa do ponoći sve do 10. rujna, kad službeno završava sam festival, pa nemojte previše čekati!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....