Dorota Pankowska, 23-godišnja ulična umjetnica u pohodima je na ulicama Bramptona u Ontariju. Misija? Traži površine koje će ukrasiti logotipima poznatih marki. Posebnost? Mogli bismo je nazvati “Food Banksy” jer grafite crta kečapom, majonezom, maslacem od kikirikija, kavom i sličnim namirnicama. Pankowska je doslovce shvatila moto po kojem je medij isto što i poruka.
U svojoj seriji fotografija nazvanoj Pro Bono Promo ova studentica fotografije izrađuje logotipe brendova koje poznaje i voli i to baš onim proizvodima koje te kompanije proizvode. Tako su slova Colgate ispisana pastom za zube na crvenom zidu od cigle, a – naravno – prvi je logo bio Nutella.
Za svoje grafite Pankowska najprije poveća logotipe u Photoshopu, zatim ih isprinta u dijelovima i lijepi na hamer papir. Potom stvara predložak režući papir nožem. Lokaciju bira po boji – obično traži boje koje su u kontrastu s bojom samog proizvoda.
Da prste (zid?) poližeš.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....