Premda u ovoj vinskocrvenoj boji ne djeluje tako, činjenica je da novo izdanje Yarisa izgleda znatno atraktivnije i privlačnije muškoj populaciji. Imidž Yarisa koji je Toyota pokušala usavršiti vizualnim rješenjima vanjskog dizajna u interijeru dobio je još značajnije obrise. Bez obzira na ograničene gabarite, ovaj gradski model nudi neočekivano veliku prostranost koja je stvorena pametnim rasporedom svih elemenata u unutrašnjosti.
U slučaju testiranog modela koji je opremljen srednjim Sol Touch paketom opreme te brojnim doplatama poput naprednog multimedijskog sustava, dojam ozbiljnosti doveden je na još veći nivo. Ekran osjetljiv na dodir nudi navigacijski uređaj, ali i živu sliku s kamere smještene na stražnjem dijelu koja omogućava jednostavnije manevriranje, odnosno parkiranje Toyotina mališana.
Pod prednjim poklopcem smješten je snažniji motor iz ponude, a riječ je o 1,33-litarskom benzincu snage 99 KS. Iako je Yaris dostupan i s trocilindarskim jednolitrenim motorom sa 69 KS, snažnija verzija osjetno je bolja i konkretnija. U spoju sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem vožnja po gradu ili otvorenim prometnicama na razini je kompaktnog automobila. Potrošnja koja se na testu kretala oko 5,5 litara jednim dijelom ide i na račun Start&Stop sustava koji sam gasi motor kada je to potrebno.
U prihvatljivoj cijeni od 106.500 kuna kupac dobiva solidan popis opreme na kojem se nalaze četiri zračna jastuka, ručna klima, tempomat i radio s CD-om, no doplate na testiranoj izvedbi, koje uključuju 15-inčne naplatke, Touch&Go multimedijski sustav, metalik boju, prednja svjetla za maglu ili zračne jastuke za koljena, dižu je na velikih 120.900 kuna. Taj iznos ima opravdanje, ali u današnja recesijska vremena, sigurni smo da će za većinu kupaca spomenuta dodatna oprema predstavljati nepotreban luksuz.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....