Doduše, na atraktivnosti joj daju doplate u vrijednosti visokih 24.000 kuna (naplaci od 17 cola, metalik boja, senzori parkiranja, višenamjenski volan, snažniji radio, info zaslon osjetljiv na dodir, automatska klima, senzor kiše…), što također ima svoju težinu. No, bilo kako bilo, nova Buba je naprosto i ima ono nešto, bez obzira i na široka stražnja svjetla koja baš i ne korespondiraju na najsretniji način s poviješću ovog kultnog automobila.
No, osim forme, koja budi sjećanja na slavnu prošlost (a ima i grubih sličnosti s Porscheom 911), privlačan je i sadržaj, naročito kad je u pitanju turbobenzinski motor s izravnim ubrizgavanjem snage 105 KS. U kombinaciji s preciznim i čvrstim mjenjačem sa šest stupnjeva iskazuje dovoljnu količinu žestine u vožnji, i više nego što se očekuje od motora s početka ponude.
Turbo koncepcija najveću vrlinu pokazuje u spremnosti motora da u svakom stupnju prijenosa dobro povuče već od niskih okretaja, što je najkorisnije prilikom pretjecanja. Potrošnja od oko 7 litara pri umjerenoj vožnji pritom zvuči vrlo razumno. Osim toga, Buba je u vožnji dosadno dobra, baš poput Golfa: uvijek je upravljiva i stabilna, na grbavoj cesti Volkswagenovski čvrsta i pomalo tvrda, a istovremeno i dovoljno udobna.
Sjećanje na slavnog pretka na šarmantan način budi i unutrašnjost, sprijeda vrlo prostrana i s prepoznatljivo široko razvučenom armaturom u boji karoserije. Paket Design pritom nudi solidnu količinu šminke (alu naplaci, kromirani dijelovi, volan u koži…), funkcionalnosti (easy-entry sjedala, putno računalo, tempomat…) i primjerenu brigu za sigurnost. U seriji naime, dolaze ESP i pomoć pri kretanju na uzbrdici. Sviđa nam se nova Buba…
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....