Bez eksperimenata
Vizualni dojam, koji je za kabriolete jedan od najvažnijih elemenata, kod Golfa varira iz krajnosti u krajnost. Iako izgled ne smije biti predmet rasprave, prema našem mišljenju, “topless” i varijanta s dignutim krovom kao da nisu dio iste priče. Interijer je tradicionalno napravljen na visokoj razini, bez ikakve potrebe za eksperimentiranjem. Provjerene kvalitete Golfa vidljive su na svakom detalju, čime bi svaki vozač trebao biti zadovoljan.
Predrasude o “topless varijantama” standardnih automobila, poput prevelike buke ili neugodnog vjetra, u ovom slučaju nemaju nikakve temelje. Kada je krov spušten, a prozori dignuti, dvoje putnika nalazi se u potpunoj izolaciji, čime je užitak u vožnji doveden na vrlo dobru razinu. Slično zadovoljstvo pruža 1.2-litreni benzinac uparen s ručnim 6-brzinskim mjenjačem koji se čine kao odlična kombinacija.
Više od 200.000 kuna
Možda obujam motora na papiru ne obećava puno, no njegovih 105 KS u praksi pruža dovoljno za pravi užitak u vožnji. To je daleko od sportskih performansi, no dobra ubrzanja, velika elastičnost i, posebno, prosječna potrošnja od sedam litara izbor motora ne mogu dovesti u pitanje. Cijena testnoga Golfa iznosi 193.692 kune, a s doplatama poput sportskog ovjesa i sportskih sjedala penje se na više od 200.000 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....