Atraktivan model dizajnerske korijene vuče iz prošle generacije, no svakome je već na prvi pogled jasno kako su pojedini vizualni detalji vrlo uspješno 'posuđeni' od modela Evoque.
Unatoč estetskom napretku vanjskog dizajna te kvalitetnije i luksuznije uređenom interijeru, novi Range Rover ipak glavne adute skriva ispod lima.
Naime, britanski SUV napravljen je na aluminijskoj šasiji (Monocoque) koja je 39 posto lakša od prethodne čelične čime je zadana dijeta uspješno provedena.
Usporedba s prethodnikom otkriva pad kilaže za nevjerovatnih 420 kilograma što će se u velikoj mjeri odraziti i na performanse automobila. Uz dorađeni zračni ovjes, vozne sposobnosti na veću razinu podiže i unaprijeđeni mehanizam za upravljanje integralnim pogonom (Terrain Response) kojeg će posebno cijeniti vozači skloni avanturama na zahtjevnim terenima.
Britanski proizvođač otkrio je kako su povećali međuosovinski razmak, a pomicanjem sjedala u interijeru, putnici straga dobili su 118 mm dodatnog prostora za smještaj nogu.
Ponudu motora čine dva dizelaša, trolitreni V6 i 4.4 litreni V8, dok je jedini benzinski predstavnik snažan petlitreni kompresorski V8 motor. Svi navedeni motori dolaze u spoju s osamstupanjskim automatskim mjenjačem iz ZF-a.
Detaljnije informacije o najvažnijem ovogodišnjem novitetu Britanci čuvaju za službenu premijeru idućeg mjeseca u Parizu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....