AKTUALNO

MONSTRUM PROSTRANOSTI: novi Peugeot 5008 sa 7 sjedala raspolaže sa 1060 litara prtljažnika

Peugeotova SUV ofenziva ne jenjava: Nakon što je novi 3008 postao pravi SUV, sada i dosadašnji jednovolumenski model s oznakom 5008 Francuzi podižu na visoke noge
 Peugeot

Sedam godina nakon premijere prvog modela, sada u drugoj generaciji Peugeot 5008 ne samo da je zamijenjen novim modelom već je riječ i o promjeni smjera po pitanju klase. Tako bi novi 5008 najjednostavnije mogli opisati kao zanimljivu mješavinu SUV-a i jednovolumena s vrijednostima koje donose obje klase. A to su povišena podnica i veća iskoristivost te puno prostora za obitelji koje će moći birati između dva reda sjedala za petero putnika i stvarno golemog prtljažnika ili tri reda sjedala za sedmero putnika i još uvijek dovoljno prostora za prtljagu.

Foto: Peugeot

Logičan potez jer su SUV-ovi B i C segmenta već godinama rastuća kategorija na europskim tržištima pa zašto se onda ne dodvoriti kupcima koji se vole voziti na povišenom. Novi je 5008 postavljen na PSA platformu internog naziva EMP2 baš kao i broj manji model 3008, a od prethodnog je modela dulji za 16,5 cm i 11 cm širi, dok mjesta za koljena na stražnjoj klupi sada ima više za 60 mm. Sjedala druge i treće klupe su zasebna i mogu se vrlo jednostavno preklapati, sklapati ili vaditi dok prtljažnik raspolaže sa 640 litara korisnog prostora i sa sedam sjedala (do krova) do čak 1060 kod izvedbe samo sa pet sjedala.

Sa sklopljenim pak suvozačkim sjedalom i sjedalima drugog i trećeg reda stvara se prostor za prijevoz predmeta do duljine od 3,2 metra. U ponudi motora naći će se 1,2-litreni trocilindarski turbo benzinac od 130 KS sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili automatikom, 1,6-litreni četverocilindraš od 165 KS i 6-stupanjskom automatikom kao i dizelaši 1.6 sa 100 i 120 KS te 2,0-litreni od 150 i 180 KS. Snaga se uvijek prenosi na prednju osovinu, 4x4 neće biti ni opcija, a za one koji će silaziti i s asfalta tu je elektronski sustav Advanced Grip Control sa pet programa vožnje ovisno o podlozi.

Elektronika za sigurnost više je nego bogata,a uključuje brojne sustave poput automatskog kočenja, sustav koji prepoznaje mogućnost frontalnog sudara, sustav koji upozorava na izlazak iz trake, sustav prepoznavanja znakova, sustav za upozorenje na vozila u mrtvom kutu… Premijera novog Peugeotovog jednovolumenskog SUV-a održat će se na skorašnjem salonu u Parizu, a prodaja započinje u ljeto iduće godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 00:54