NOVITET

KODIAQU U RETROVIZORU: ZAPOČELA PRODAJA Peugeota 5008 sa 7 sjedala s cijenom od 190.800 kuna za početni model 1.2 PureTech 130

Na hrvatskom tržištu danas je započela prodaja Peugeotovog velikog SUV-a 5008 dostupnog i sa 7 sjedala. na tržištu će se postaviti kao konkurent Škodi Kodiaq i novom Renaultu Koleosu
 Peugeot

Novi je Peugeot već dostupan u salonima i to s četiri paketa opreme Active, Allure, GT Line i GT, a cijene startaju od 190.800 kuna za početni benzinski model 1.2 PureTech 130 i opremom Active. Najdostupniji dizelski model - 1.6 BlueHDi 120 s opremom Active pak stoji 201.715 kuna, a u ponudi su još i 1,6-litreni turbo benzinac od 163 KS te 2,0-litreni dizelaš od 150 i 180 KS.

Peugeot

S obzirom na to da je prethodni Peugeot 5008 bio jednovolumen, novi 5008 ima sva obilježja SUV-a: dug i vodoravan poklopac motora, okomit prednji kraj, podignutu bočnu liniju karoserije, u finalu zanosan, snažan i upečatljiv dizajn. Zahvaljujući jednakoj visini (1,64 m s krovnim nosačima) krasi ga vitka i vrlo dinamična silueta. Sprijeda se nalazi jedinstvena maska s kromiranim krilcima, dok se straga ističe sjajna crna letvica i LED svjetla u obliku linija koje su svojstvene identitetu najnovije generacije SUV-ova Marke.

Peugeot

Po pitanju prostranosti novi se 5008 međuosovinskim razmakom od 2,84 m nameće kao najprostraniji SUV u segmentu. Tako u unutrašnjosti stanu i tri reda sjedala: tri zasebna jednaka sjedala u drugom redu, sklopiva i podesiva po duljini i nagibu, te dva zasebna i sklopiva sjedala u trećem redu koja se mogu izvaditi. Bez stražnjih sjedala prtljažnik raspolaže s čak 780 litara. Na praktičnost upućuje i mogućnost sklapanja prednjeg suvozačevog sjedala (utovar predmeta duljine do 3,20 m), a peta se vrata otvaraju funkcijom pristupa bez korištenja ruku.

Peugeot

U unutrašnjosti se nalazi iz 3008 modela poznat i-Cockpit najnovije generacije. Taj inovativni, gotovo futuristički koncept putnike u vozilu odvodi u originalan i visokokvalitetni svijet pun iznenađenja. Osim kompaktnog upravljača i velikog dodirnog zaslona od 8 inča, serijski dolazi digitalna instrumentna ploča u visini očiju visoke razlučivosti, do 12,3 inča s animacijama. Novi 5008 odlikuje se nizom sigurnosne opreme, od Advanced Grip Controla s jedinstvenom funkcijom Hill Assist Descent Control (pomoć kod vožnje na strmom spustu), preko sustava za automatsko kočenje u slučaju opasnosti, do ranog upozorenja na nadolazeći sudar te sustava za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake i upozorenje na nedovoljnu pažnju vozača, automatsko upravljanje dugim svjetlima, prepoznavanje prometnih znakova ograničenja brzine, prilagodljivi tempomat s funkcijom STOP (s automatskim mjenjačem), aktivni sustav za nadzor mrtvog kuta, 360 kamere za pomoć pri parkiranju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 23:21