CILJA NA NEVERU

Konkurencija Neveri: GAC Aion Hyper SSR je prvi kineski električni superauto od 1242 KS

Unaprijeđeni proizvodni model nudit će se u dvije različite konfiguracije, od kojih prva dolazi sa stražnjim pogonom i 1.242 KS

GAC Aion Hyper SSR

 GAC Aion

Kineski proizvođač automobila GAC ​​Aion danas je imao dan brenda, a najveća vijest bilo je predstavljanje potpuno novog modela, Aion Hyper SSR-a. Kao prvi superauto marke, a vjerojatno i u zemlji, potpuno električna raketa s dvoja vrata ima ubrzanje od 0 do 100 km/h za 1,9 sekundi.

image

GAC Aion Hyper SSR

GAC Aion

GAC (Guangzhou Auto Corporation) je peti najveći proizvođač automobila u Kini. Riječ je o marki usmjerenoj na EV-ove s mnogim nedavnim uspjesima u zemlji. Naime, početkom godine GAC je počeo prodavati svoj LX Plus SUV s oko 1000 km dometa, a u travnju je otvorio prvu stanicu za izmjenu baterija.

image

GAC Aion Hyper SSR

GAC Aion

Međutim, dodavanje superautomobila koji mijenja pravila igre asortimanu nešto je na sasvim drugoj razini. GAC je predstavio Aion Hyper SSR kroz Enpulse Concept još 2020. godine.

image

GAC Aion Hyper SSR

GAC Aion

Unaprijeđeni proizvodni model nudit će se u dvije različite konfiguracije, od kojih prva dolazi sa stražnjim pogonom i 1.242 KS (913 kW), nazvana Hyper SSR Ultimate. Ova verzija može dohvatiti stotku za manje od 2 sekunde. Ipak, nije brzina ili snaga ono što čini ovaj automobil jedinstvenim.

image

GAC Aion Hyper SSR

GAC Aion

Rimac Nevera također je sposobna ubrzati do 100 km/h u istom vremenskom rasponu, a s obzirom na prikladno ljepljivu površinu, i Tesla Model S Plaid s četvero vrata je sposobna za taj pothvat. Ono što je šokantno kod potpuno električnog Aiona je to što marka kaže da koštat će 1,68 milijuna juana ili oko 1,8 milijuna kuna. Verzija sa stražnjim pogonom koštat će još manje - 1,28 milijuna juana ili oko 1,37 milijuna kuna.

image

GAC Aion Hyper SSR

GAC Aion

Unutrašnjost izgleda primamljivo - sadrži 8,8-inčni zaslon za vozača i 14,6-inčni središnji infotainment. GAC Aion kaže da će Hyper SSR također koristiti "elektronički mehanizam poluge mjenjača". Što to točno znači, morat ćemo pričekati do sljedeće godine da saznamo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 13:52