NOVA GENERACIJA

VOZILI SMO: FORD MUSTANG Muscle-car po mjeri Europljana

Već je 2200 vozača diljem Europe prije početka prodaje na neviđeno naručilo novi Mustang

Novi je Ford Mustang apsolutno prilagođen očekivanjima europskih vozača koji se može kupiti kao Fastback i kao Cabrio. U ponudi su dva motora: 2,3-litreni turbo EcoBoost četverocilindrašem s izravnim ubrizgavanjem, 317 KS i 432 Nm te 5,0-litreni Ti-VCT V8 sa 421 KS i 530 Nm. Oba se isporučuju sa Getragovim 6-stupanjskim ručnim ili 6-stupanjskim Select-Shift automatskim mjenjačem po želji, dok je pogon uvijek, naravno, stražnji.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Prvo smo sjeli u Mustang sa 2,3-litrašem i određenom dozom skepse kako će se četiri cilindra snaći u američkom muscle-caru teškom 1655 kg... No motor vuče kao oparen već od niskih okretaja, kada zagrize rado se zavrti i preko 6000 okretaja, a turbo punjač pritom djeluje vrlo diskretno kroz cijelu skalu okretaja. Ručni 6-stupanjski mjenjač preciznih i kratkih hodova doslovno osvaja.

U vožnji zavojima Mustang nas je više nego ugodno iznenadio zahvaljujući novom lakšem i sofisticiranijem stražnjem multilink ovjesu, a električni servo upravljač koji se može podešavati u tri moda tvrdoće putem prekidača uvijek je vrlo precizan. Mustang s četiri cilindra i turbom stotku hvata za 5,8 sekundi i ne staje do maksimalnih 234 km/h. Usto, pravi je čistunac za jedan američki sportski auto s emisijom CO2 od 179 g/km, a trošio nam je tek 11 litara.

Mustangom možete opušteno krstariti autocestom kada do izražaja dolazi udobnost novog ovjesa i sjajna izolacija, a pogled nam pada i na spojeve plastike te kvalitetu materijala koji su sada uzorni u odnosu na prethodnu generaciju. Mustang s 5,0-litrenim V8 motorom pak pruža kudikamo drugačije iskustvo jer ovo je model s najboljim ubrzanjem koji je Ford ikada ponudio na europskom tržištu (0-100 km/h za 4,8 sekundi). Istinski je to muscle-car i bolji izbor za tradicionaliste.

Na koncu, Mustang je odlična mješavina starog tradicionalnog i suvremenog u jednom, a ako u Hrvatskoj početkom listopada kada počinje prodaja ne bude bitno skuplji nego u Njemačkoj (36 do 40 tisuća eura za 2.3 EcoBoost Fasback) bio bi pravi tradicionalni Mustang s puno snage i sportskog užitka po prihvatljivoj cijeni...

2.3 ECOBOOST FASTBACK

TEHNIČKI PODACI

Motor turbobenzinski, 2300 ccm

Snaga 317 KS pri 5500/min

Moment 423 Nm pri 3000/min

Dimenzije 478 x 191 x 138 cm

Osovinski razmak 272 cm

Prtljažnik 408 litara

Masa 1655 kg

Brzina 234 km/h

0-100 km/h 5,8 sekundi

Potrošnja 8,0 l/100 km

Ispuh CO2 179 g/km

OSTALI MOTORI

Benzinski 5.0 V8 (421 KS)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 10:54