hrvatska premijera

U salone je stigao šarmantni kompaktni Dongfeng Box: Kutija puna iznenađenja nudi priuštivu elektromobilnost

U ponudi je s dva kapaciteta baterije, dvije razine opreme, sjajnim jamstvom i vrlo privlačnom cijenom

Dongfeng Box

 Željko Puhovski/CROPIX

Auto Hrvatska je nakon uspješnog lansiranja na domaće tržište SUV modela Forthing T5 EVO i jednovolumena U-Tour (kineska grupacija Dongfeng), sada ponudila i novi automobil, a riječ je o potpuno električnom kompaktnom modelu Dongfeng Box kojeg smo upoznali na prezentaciju u Zagrebu.

image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX

Ističe se atraktivnim dizajnom koji itekako privlači pažnju, posebno prednji kraj s ovalnim LED dnevnim svjetlima, te pritom raspolaže širokim spektrom inovativnih značajki i pametnih tehnologija za svoju klasu. Zajamčen je, tvrde iz Auto Hrvatske, potpuno novi doživljaj u gradskim uvjetima vožnje čemu svjedoče njegove kompaktne dimenzije: 4020 x 1810 x 1570 mm (d/š/v), a naglasak je stavljen na praktičnost i okretnost.

image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX

Vrlo raskošan osovinski razmak od 2663 mm za auto od četiri metra omogućava komfor do petero putnika, kojima je na raspolaganju prtljažnik od 326 litara. Vanjski izgled Dongfenga Boxa naglašavaju naplatci dimenzija 16 cola, ili aluminijski naplatci od 17 cola u boljem paketu opreme Premium s gumama 215/55/R17, kao i šminkerski detalji iz viših klasa - vrata bez okvira stakala te inteligentne ručice za otvaranje koje se uvlače u karoseriju u vožnji.

image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX

Moderno uređena i vrlo kvalitetno izrađena unutrašnjost s dobrim materijalima orijentirana je na vozača i jednostavnost korištenja, a kokpitom dominira središnji zaslon osjetljiv na dodir dijagonale 12,18 inča dok se ispred vozača nalazi manji od 5 inča s osnovnim informacijama. Standardno, na raspolaganju je povezivanje mobitela putem Bluetootha odnosno zrcaljenja ekrana mobitela, grafika zaslona je vrlo oštra, a korištenje jasno i jednostavno. Ne treba zaboraviti ni prostor za bežično punjenje mobitela te USB punjač snage 66W.

image

Zagreb, 270225.
Auto klub test Dongfeng Box.
Foto: Zeljko Puhovski/CROPIX

CROPIX

Većinom funkcija može se upravljati putem multifunkcionalnog kožom obloženog upravljača, dok ergonomska ručica mjenjača svojim smještajem na stupu upravljača također stvara dodatni prostor između prednjih sjedala. U paketu opreme Premium dodatni je naglasak na komforu vozača te je vozačevo sjedalo opremljeno električnim podešavanjem s memorijom, ventilacijom i grijanjem, a za ugodan osjećaj u kabini brine se ambijentalno osvjetljenje kabine koje je moguće prilagoditi prema željama.

image

Zagreb, 270225.
Auto klub test Dongfeng Box.
Foto: Zeljko Puhovski/CROPIX

CROPIX

U boljem paketu opreme Premium, Box dolazi opremljen s adaptivnim inteligentnim LED svjetlima s automatskim podešavanjem svjetlosnog snopa kao i automatskim paljenjem kratkog i dugog svjetla. Lakše manevriranje u gradskim sredinama omogućava sustav kamera za parkiranje s pogledom od 360 stupnjeva sa stražnjim parking senzorima.

Birat će ga mladi, parovi ili manje obitelji za korištenje u gradskim sredinama, ali isto tako će pružiti puni komfor i na duljim putovanjima. Napredni ADAS sustavi pritom će dodatno osigurati da se vozač i putnici osjećaju sigurno u svim uvjetima u prometu.

image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX

Novi Dongfeng Box pogoni elektro motor snage 70 kW što jamči dovoljno snage u svim uvjetima, a LFP baterija dolazi s kapacitetom od 31,4 kWh u verziji Style, odnosno 42.3 kWh u verziji Premium, što mu omogućava autonomiju od 230 do 310 km u kombiniranim uvjetima vožnje (prema WLTP-u). Punjenje visokonaponske baterije omogućeno je putem AC punjača snage 3,3 i 6,6 kW (ovisno o verziji), dok je putem DC punjača punjenje od 30 posto do 80 posto kapaciteta dostupno u 45 minuta.

image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX

Opreme ne manjka: Box serijski dolazi opremljen sustavima autonomnog kočenja, upozorenjem na frontalni sudar, upozorenjem kod nenamjerne promjene vozne trake, prepoznavanjem prometnih znakova te brojnim drugim sigurnosnim dodacima, a kod duljih putovanja autocestom, vozaču je na raspolaganju i adaptivni tempomat.

Imali smo ga prilike isprobati na kraćoj ruti po gradu i prvi su dojmovi vrlo dobri jer se Box pokazao vrlo okretnim, upravljivim i preglednim, a za još više praktičnih informacija o vozim osobinama, komforu, dosegu, vremenu punjenja i potrošnji energije, ipak će bolje poslužiti skorašnji prvi tjedni test ovog modela.

image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX

Na koncu možemo zaključiti da je novi Dongfeng Box, koji konkurenciju ima u Daciji Spring, Citroenu e-C3 ili Hyundaiju Insteru, pravo osvježenje na tržištu električnih automobila, posebno onih prihvatljivijih cijenom. Do registracije, naime, stoji od 24.990 eura uz opremu Style, ili 25.990 eura u promotivnom razdoblju (inače 26.990 eura) uz opremu Premium, a konkurenciji se suprotstavlja izdašnijim prostorom u kabini, opremom, dojmom kvalitete i dakako, pristupačnom cijenom. Ovdje valja napomenuti i standardno jamstvo od 5 godina ili 150.000 kilometara te jamstvo na bateriju od 8 godina ili 200.000 kilometara...

image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX
image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX
image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX
image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX
image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX
image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX
image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX
image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX
image

Dongfeng Box

Željko Puhovski/CROPIX
image

Zagreb, 270225.
Auto klub test Dongfeng Box.
Foto: Zeljko Puhovski/CROPIX

CROPIX

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. veljača 2025 15:34