VOZILI SMO

SUBARU OUTBACK Ušminkani grubijan

Turbodizelski bokser motor, CVT mjenjač i 4x4, jedinstvena su i vrlo učinkovita kombinacija

Redizajnirana maska, maglenke i naplatci, vizualne su novosti s kojima peto izdanje Subaru Outbacka ulazi u četvrtu godinu na europskom tržištu. Promjene u unutrašnjosti još su skromnije i svode se tek na kvalitetniju plastiku s kojom dolazi i bolja zvučnu izolaciju, te na izmijenjenu grafiku instrumenata. Uz efektno pozadinsko osvjetljenje s najboljim paketom opreme Outback u novom izdanju nudi i dodatne informacije na displeju smještenom između analognih instrumenata.

Japanski crossover impozantnih dimenzija, dotjeran je i ispod lima. Zahvaljujući novim rješenjima na ovjesu i upravljač, kroz zavoja prolazi preciznije i s manje naginjanja karoserije, no najveća novost je automatski CVT mjenjač u kombinaciji s turbodizelskim motorom. Jednostavan, lagan i kompaktan, Lineartronic mjenjač (već četiri godine u ponudi s benzinskim motorima) dodatno je ojačan kako bi izdržao 350 Nm okretnog momenta koje razvije četverocilindrični turbodizelski bokser. Lineartronic prema tvorničkim deklaracijama prosječnu potrošnju povećava sa 5,9 na 6,3 l/100 km, no to mu ne smanjuje performanse.

Uz veći i snažniji hidraulični pretvarač momenta (246 mm) s dvostrukim prigušivačima, ugrađen je i dodatni sustav hlađenja, izmijenjen je i pogonski remen. No, pravu razliku u odnosu na klasične CVT mjenjače donosi elektronika. U automatskom programu motor se ustaljuje u zoni između 2000 i 2500 okretaja, koristeći okretni moment za ujednačeno ubrzanje. Nema ni traga bespotrebnim skokovima u visoke okretaje i neugodnom osjećaju odvajanje motora od kotača, dok odlučan pritisak na gas Lineartronic pretvara u pravi sekvencijalni mjenjač sa sedam stupnjeva bez imalo grubosti u prebačajima. Uz mogućnost ručnog izbora stupnjeva prijenosa pomoć poluga iza upravljača Subaruov CVT mjenjač učinkovitiji je i brži od klasičnog automatika. Na našem tržištu novi Outbacka s Lineartronic mjenjačem već je u prodaji, a startni dizelski model stoji 319.990 kuna.

2.0D LINEARTRONIC

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski

Obujam 1998 ccm

Snaga 150 KS pri 3600/min

Moment 350 Nm pri 1600-2400/min

Mjenjač automatski CVT, 7 stupnjeva

Dimenzije 479 x 182 x 160,5 cm

Osovinski razmak 274,5 cm

Prtljažnik 526/1726 litra

Brzina 195 km/h

0-100 km/h 9,7 sekundi

Potrošnja 7,6/5,6/6,3 l/100 km

C02 ispuh 166 g/km

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 08:16