
Gotovo dvije godine nakon njegove kineske premijere novi Lynk & Co 08 konačno dolazi u Europu. Automobil će se na tržištu pojaviti u lipnju s početnom cijenom od oko 50.000 eura, a nudit će se isključivo kao plug-in hibrid. Njegova posebnost je električni doseg od 200 kilometara što je gotovo dvostruko više od tipičnih konkurenata na razini nekih skromnijih potpuno električnih automobila.
Lynk & Co 08 je nastao na CMA Evo platformi kao i neki drugi Geelyjevi među kojima su u Europi nepoznatiji Polestar 2 i Volvo XC40. Mnogo tehničkih detalja o europskom modelu nije objavljeno, ali automobil bi trebao imati karakteristike kao i kineski model. To znači 1,5-litreni četverocilindrični motor s turbopunjačem i prilično velik baterija kapaciteta 39,5 kWh.
Lynk & Co 08 se nudi s prednjim pogonom i pogonom na sva četiri kotača u Kini, pri čemu potonji ima dva električna motora. Lynk & Co. je već otkrio da će europskoj varijanti trebati 33 minute da se napuni od 10 do 80 posto na brzom punjaču.
Novi 08 je SUV srednje klase (D-segmenta) koji se izdvaja od konkurencije hrabrim i neobičnim dizajnom. Kao i svi drugi modeli marke, ima LED dnevna svjetla koja izgledaju poput pandži sokola, dok su glavna prednja svjetla postavljena u traci ispod poklopca motora. Tu je crna rešetka u odbojniku i set kotača sa zamršenim aerodinamičkim poklopcima koji bi trebali pomoći pri postizanju što veće učinkovitosti. Kao i kod mnogih drugih novih automobila, ručke na vratima su u ravnini s karoserijom. Moderan stražnji dio donosi originalno oblikovana LED svjetla, svjetlosnu traku i sportski crni difuzor.
Iznutra, 08 dolazi opremljen s 12,3-inčnim digitalnim instrumentima i ogromnim 15,4-inčnim središnjim infotainment zaslonom. Možda najzanimljiviji detalj je golemi 92-inčni head-up zaslon.
U Europi će se 08 nuditi u dvije izvedbe: Core i More. Oprema još nije točno specificirana no sigurno je da će biti izuzetno bogata već od osnove.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....