Prije mjesec dana Kia je predstavila radikalni dizajn pete generacije Sportagea, a sada su objavljene i tehnikalije. Zanimljivost je da će se nova Kia Sportage prodavati u dvije različite veličine – s kratkim ili dugim međuosovinskim razmakom.
Paleta motora uključivat će 1,6-litrenog turbopunjenog benzinca sa 180 KS i 265 Nm okretnog momenta u kombinaciji sa standardnim šeststupanjskim manualcem ili opcionalnim sedamstupanjskim automatikom s dvostrukom spojkom.
Zanimljivost je da dizel ostaje kao opcija u obliku 2,0-litraša od 186 KS i 417 Nm, a oni koji se odluče za ovu izvedbu neće moći sami mijenjati brzine, s obzirom na to da ona dolazi uz standardni osamstupanjski automatik.
U planu su i druge benzinske i dizelske verzije, zajedno uz hibrid i priključni hibrid. Detalji o kompletnoj paleti motora bit će poznati blizu službene premijere. Elektrificirani pogonski sklopovi trebali bi biti slični, ako ne i identični, onima u Hyundai Tucsonu.
Dostupni režimi vožnje bit će Drive, Comfort, Eco, Sport i Smart, koji se može prilagođavati terenu. U tom slučaju, pod-režimi uključuju blato, pijesak i snijeg. Novi Sportage, kako bi dobio optimalan prijenos snage, dobio je i elektronički upravljanu šasiju koja radi uz elektronički kontrolirani pogon na sva četiri kotača.
Objavljene su i dimenzije, no ostaje nejasno predstavljaju li one dugi ili kratki model. Sportage će biti 466 cm dug, 186 cm širok i 166 cm visok, dok će međuosovinski razmak iznositi 275 cm. Pretpostavljamo da ove dimenzije predstavljaju duži model, dok će model s manjim međuosovinskim razmakom biti desetak centimetara kraći.
Ove proporcije, zajedno uz novu platformu i volumen prtljažnika od 637 litara, prema kompaniji će model lansirati na 'vodeće mjesto u segmentu'. Službena premijera trebala bi se dogoditi kasnije ove godine.