U prvom semestru 2010. godine svjetska prodaja Peugeota porasla je za 16,7% i dosegla 1.093.000 primjeraka, što znači da je prodaja Peugeota rasla brže od rasta svjetskog tržišta (+13 %). To je najbolji semestralni učinak u povijesti francuske tvronice. Zahvaljujući tom učinku, Peugeot je prva francuska marka automobila u svijetu s tržišnim udjelom na svjetskom tržištu od 3,4 % (+0,1 % u odnosu na 2009. godinu).
Peugeot je ostvario povećanje prodaje u Europi (+15,7 %), četvrti semestar za redom. U Europi tržišni udio povećan je za 0,6 % u odnosu na prvi semestar 2009. godine i iznosi 7,8 %. Broj registracija porastao je za 9,6 % na 651.000 primjeraka, na tržištu koje je raslo za 1,1 %. U semestralnom poretku marki, Peugeot je napredovao za dvije pozicije i trenutno se nalazi na 4. mjestu u Europi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....