- Zbilja ste maksimalni zakomplicirali stvar, odreda su natjecatelji komentirali rutu, a koliko je bila izazovna svjedoči i što su se pojedini parovi izgubili i . više puta, neki čak i blizu kuće u kojoj žive...
U takvim izazovnim okolnostima, u kojima je podjednako trebalo paziti i na potrošnju i na orijentaciju najbolje su se snašli Vedran Pogorilić i Jelena Komad Pogorilić iz Rovinja te Jakov i Terezija Semenski iz Zagreba. Nastup u popodnevnoj skupini, osjetno manje optećenom prometom, završili su trošeći prosječno 4,7 litara, a Rovinjanima je prvo mjesto osigurao dvije minute brži prolazak rute.
Zanimljivo, riječ je o parovima koji su i u četvrtfinalu bili najbolji, što jasno pokazuje da je riječ o glavnim favoritima za ukupnu pobjedu i osvajanje Opel Corse. No, ne treba otpisivati ni najbolje u jutarnjoj skupini – Ivica Talan i Silvija Mlinarić Talan iz Ludbrega ponovno u briljirali, kao i Zoran i Davorka Tomić iz Rovinja. A potrošnja od 4,8 litara, za decilitar viša nego kod najboljih u popodnevnoj skupini, lako može biti rezultat prometnih okolnosti. Pravo rešeto se tako očekuje u finalu, na rasporedu 29. listopada, kad će svi imati jednake uvjete...
Koliko je ruta bila zahtjevna pokazala je i prosječna potrošnja, usprkos superštedljivoj vožnji za koji decilitar viša nego u četvrtfinalu. Ipak, nitko nije trošio više od 5,2 litre, ako se ne računaju Darko Kovač i Ruža Srnec, kojima su dva kaznena decilitra dodana zbog kašnjenja od dvije minute. Ako se zna da je polufinalna ruta bila prepuna uzbrdica i uskih zavojitih dionica, dok su su traktori, kamioni i radovi na cesti dio folklora koji više niti ne iznenađuje naše natjecatelje, riječ je zbilja o izvrsnom rezultatu.
Također, za razliku od četvrtfinala, kada su se natjecatelji kuhali na listopadskih tridesetak stupnjeva, uporno odbijajući koristiti blagodati klima uređaja, sada su vladale sasvim druge vremenske prilike. Veći dio dana temperatura nije prelazila desest stupnjeva, a ponekad se spuštala i na pet, što nikako nije blagotvorno djelovalo na potrošnju. Usprkos svemu tome, ponovno su nadmašeni tvornički podaci o potrošnji – koliko god benzinac 1.2 Ecoflex sa 85 KS bio štedljiv i ekološki prihvatljiv, ni sama tvrtka iz Russelsheima ne jamči manju prosječnu potrošnju od 5,3 litre. Možda nakon našeg natjecanja malo korigiraju taj podatak...
Ipak, bit će zanimljivo pratiti potrošnju u finalu, gdje za natjecatelje pripremamo najizazovniju rutu dosad. Naravno, ne zato da im napakostimo, već da budemo sigurni kako je Opel Corsa otišla u prave ruke. Koliko može biti štedljiva, čak i kad je opremljena 17 colnim gumama kakve imaju natjecateljski modeli, već smo ionako provjerili u dosadašnja dva kola...
Više pročitajte u tiskanom izdanju!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....