
Unatoč rastu prodaje BMW-ovih električnih automobila, motori s unutarnjim izgaranjem još uvijek dominiraju prodajnim ljestvicama bavarskog proizvođača.
Od 2.200.177 automobila koje je tvrtka prodala prošle godine, njih 368.523 su bili potpuno električni modeli, a preostalih 1,83 milijuna bili su benzinci, dizelaši ili plug-in hibridi.
Zbog tih brojki, njemačka luksuzna marka je svjesna da su motori s unutarnjim izgaranjem i dalje potrebni. Član uprave BMW-a Jochen Goller rekao je za Financial Times da će tvrtka nastaviti ulagati u tehnologiju motora s unutarnjim izgaranjem jer prijelaz na električna vozila predstavlja ‘dug i neizvjestan put‘.
“Bilo bi naivno vjerovati da je pomak prema elektrifikaciji jednosmjeran put. Bit će tu svega, poput vožnje ‘rollercoasterom‘. Zbog toga nastavljamo ulaganja u naše motore s unutarnjim izgaranjem. Isto tako, ulažemo u moderne plug-in hibride, ali i električne automobile. Naši kupci ne žele biti ograničeni mogućnostima izbora pogonskih sklopova”, kaže Goller.
Prema podacima koje je objavilo Europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), automobili s dizelskim motorima predstavljali su samo 11,9% ukupnih isporuka u Europskoj uniji prošle godine.
Frank Weber, čovjek zadužen za istraživanje i razvoj, rekao je za Automotive News da su dizelski motori još uvijek tražena roba. Čak i 2025. godine, dizelaši su dovoljno popularni da opravdavaju zadržavanje u ponudi, piše BMW Blog.
"Brojke govore da je otprilike 80 posto svih X5 prodanih u Europi opremljeno dizelskim motorima.
Potražnja za dizelašima se značajno smanjila posljednjih godina, ali među europskim kupcima ovaj je pogon i dalje popularan", zaključuje Weber.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....