SUV Urus službeno je najprodavanije vozilo u najkraćem vremenskom razdoblju u Lamborghinijevoj povijesti nakon što je 20.000-ti primjerak danas sišao s proizvodne trake.
20.000-ti primjerak završen je u Viola Mithras nijansi i namijenjen je sretnom kupcu iz Azerbajdžana. Osim nijanse ljubičaste, ima crne naplatke i crne kočione čeljusti, štu mu daje malo heavy-metal vibre.
Talijanski super-SUV zaslužan je za udvostručenje proizvodnje Lamborghinija. Ne samo da je narasla proizvodnja, već se i tvornica iz Sant'Agate udvostručila u veličini, s 80.000 na 160.000 četvornih metara. Ukupno 500 novih članova osoblja također je primljeno u tvornicu kako bi pomogli u proizvodnji.
Taj novi proizvodni kapacitet bio je usmjeren na povećanje prodaje za marku. Kada je predstavljen, više od 70 posto početnih narudžbi za Urus bilo je od kupaca koji nikada prije nisu kupili Lamborghini. Treba napomenuti kako su ti kupci bili ljubitelji boja. Prema Lamborghiniju, najpopularnije boje koje se biraju uz Urus kroz program Ad Personam su Grigio Telesto, Blu Cepheus i Viola Pasifae.
Ipak, nije sve u bojama, već je i ono što Urus pakira ispod haube. Pokreće ga 4,0-litreni V8 s dva turba, sposoban za 650 KS (478 kW) i 850 Nm okretnog momenta. Ta snaga pomaže SUV-u da dostigne 100 km/h za samo 3,6 sekundi.
„Od prvog trenutka kada smo predstavili koncept Urusa na sajmu automobila u Pekingu 2012., do njegovog tržišnog debija 2018. i svake godine od tada, Urus je dokazao svoju trenutnu i kontinuiranu privlačnost kao pravi Lamborghini, rođen iz našeg super sportskog nasljeđa i prvog super SUV-a na svijetu - LM 002", kaže Stephan Winkelmann, predsjednik i izvršni direktor kompanije.
“Urus je savršena nadopuna našoj ponudi super sportskih modela, pružajući luksuznu dnevnu vožnju visokih performansi za one koji se identificiraju s našim autentičnim talijanskim brendom.”, dodao je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....