Mnogim entuzijastima Lamborghinija nije se sviđala ideja SUV-a kada je Urus najavljen, ali nema sumnje da je on uspješan. Baš kao i Porsche Cayenne, BMW X5 i drugi slični SUV-ovi, Urus je postigao veliki prodajni uspjeh za svoju marku. Sada je Lamborghini pokazao koliko je točno sposoban njegov SUV tako što ga je poveo na jednomjesečnu turneju po Islandu s hrpom kupaca.
Esperienza Avventura, ili Adventure Experience na engleskom, niz je događaja koje Lamborghini organizira kako bi pokazao sposobnost svojih vozila. Ovaj poseban događaj bio je fokusiran na Urusa i uključuje pedeset kupaca iz cijele Europe i Bliskog istoka. Tijekom jednomjesečnog događaja, sudionici su svaki dan vozili oko 300 kilometara.
Teren je uključivao neke od najpoznatijih lokacija na južnoj islandskoj obali, uključujući tok lave iz novog vulkana koji se pojavio 2021. do vodopada Kvernufoss. Lamborghini je istaknuo kupcima da bi s Urusom mogli mnogo više nego s automobilima iz ostatka linije. Naravno, tu pomaže dodatna visina vožnje, ali i twin-turbo V8 ispod haube.
"Unlock Any Road, koncept pozicioniranja koji kupci prepoznaju u Urusu, ovdje je izražen više nego ikad: ne samo zbog različitih krajolika preko kojih su automobili vozili i izrazito avanturističkog dojma događaja, već i zbog višestrukih konfiguracija Ad Personam koji se nude u automobilima, gdje gotovo neograničena ponuda boja i prilagodbi postaje odraz osobnosti vlasnika Urusa", rekao je Lamborghinijev direktor prodaje i marketinga Federico Foschini.
Foschini je sudjelovao turneji zajedno s izvršnim direktorom Stephanom Winkelmannom, koji je zvučao prilično uzbuđeno. "Bilo je nevjerojatno vidjeti toliko Urusa na okupu u okruženju kao što je Island, s toliko različitih ruta i cestovnih površina na kojima ih je bilo moguće testirati", rekao je Winkelmann.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....