Sve stroži propisi o kolčini štetnih tvari u ispušnim plinovima i mala potražnja bili su glavni razlozi zbog kojih je BMW nakon više od trideset godina odlučio umiroviti svoj najveći motor u ponudi. Ogroman agregat s 12 cilindara, koji je u posljednjoj generaciji nosio tvorničku oznaku N74, umirovljen je posebnom serijom od 12 primjeraka luksuznog BMW-a M760i.
Iako su V12 motori bili mnogo češća pojava u talijanskim sportskim automobilima BMW-ov motor je bio vrlo cijenjen među ljubiteljima automobila. Prvi V12 je u BMW-u debitirao krajem 80-ih godina pod tvorničkom oznakom M70. Bio je to motor obujma pet litara s okruglih 300 KS koji se ugrađivao u BMW serije 7.
Posljednja generacija BMW-ovog V12 bila je mnogo snažnija. Riječ je o 6,6-litrenom motoru s dva turbopunjača i 610 KS. Motor je serijski dolazio u kombinaciji s pogonom na sve kotače i automatskim mjenjačem s osam brzina.
Kroz svoju povijest BMW-ov V12 je pokretao isključivo modele serija 7 i 8, no ugrađivao se automobile drugih marki, prvenstveno u Rolls Royce i McLaren. Od poznatijih modela u koje se ugrađivao valja izdvojiti BMW 850 CSi, Rolls Royce Phantom i McLaren F1.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....