
Korisnike zasad nepoznatog ZET-ovog autobusa iznenadio je revni vozač koji je, kako neslužbeno doznajemo, primijetio curenje ulja po motoru autobusa koje je počelo gorjeti.
Prema neslužbenim informacijama, vozač je na početku smjene primijetio dim iz autobusa, na koji je upozorio nadležne, ali mu je, navodno, nakon žustre rasprave, naređeno da "šuti i počne voziti". Prema trenutačno dostupnim informacijama, vozač je zatim zamolio putnike da izađu, jer će se autobus zapaliti te upozorio kako svima prijeti gušenje dimom, što je izazvalo paniku među građanima te su žurno napustili vozilo.
PROČITAJTE VIŠE "Autobusi u Zagrebu se raspadaju, pogledajte porazne brojke: U rezalište ih šalju 120, a prosječna starost? Ne pitajte"
Prema priči koja kruži među ZET-ovim zaposlenicima, vozač se, nakon što je udaljio putnike, zatvorio u autobus te samovoljno, bez prethodne suglasnosti, zaputio prema stanici za tehnički pregled na Zvonimirovoj, gdje je utvrđeno kako vozilo nije tehnički ispravno. Na autobusu je utvrđen niz neispravnosti, poput mogućnosti kapanja ulja ispod motora, što može prouzročiti požar, propuštanja pogonskih tekućina, što predstavlja ekološku opasnost te nedovoljne učinkovitosti kočenja.
Koeficijent kočenja plavog Mercedesa iznosi 38 ako je prazan, odnosno 28 ako je pun, što je ispod donje granice koeficijenta od 50 posto.
Iz ZET-a su potvrdili incident čije priopćenje prenosimo u cijelosti: "Upoznati smo s postupkom vozača koji je nakon što je uočio tehničke poteškoće zamolio putnike da napuste vozilo. Prema protokolu, ukoliko vozači uoče bilo kakav nedostatak ili kvar tijekom eksploatacije vozila, propisano je da se obavještava Centar za nadzor prometa koji promptno aktivira naše terenske servisne ekipe. Ukoliko se kvar ili nedostatak ne može otkloniti na licu mjesta, vozilo se povlači u garažu na servis te se u promet uključuje zamjensko vozilo. Putnicima na predmetnoj liniji upućujemo ispriku zbog neugodnosti prilikom putovanja, a mobilizirat ćemo sve servisne i prometne službe kako se slične situacije ne bi ponovile, jer briga o sigurnosnim i tehničkim aspektima usluge nam je prioritet."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....