Mato Đulabić u srijedu ujutro odvezao je svoju kćer na pregled kod ortopeda. Kako ne bi morao trošiti vrijeme na traženje automata, parking je platio SMS porukom.
Prilikom pisanja registracije slučajno je u poruci napisao dva dodatna slova, ali je svejedno dobio potvrdu o plaćenom parkingu.
- Nisam slao novu poruku, jer sam dobio povratni odgovor pa sam mislio da su i oni primijetili da su zadnja dva slova višak. Zato me je jako iznenadila kazna od 100 kuna kada sam se vratio do auta - rekao je Đulabić.
Pronašao je kontrolora koji mu je rekao da nije u sustavu pronašao njegovu registraciju, zbog čega mu je morao napisati kaznu.
Krivi unos
- Otišao sam odmah tamo i oni su mi rekli da mi ne mogu stornirati račun te da mi jedino mogu vratiti onih šest kuna koliko je koštala karta - rekao je Đulabić.
Iz Zagrebparkinga su nam objasnili da često imaju probleme s krivim unosom registracije, ali da ne prihvaćaju reklamacije.
- Korisnik mora sam provjeriti točnost podataka, jer postoje brojne kombinacije. Plaćanje parkiranja omogućeno je i vlasnicima vozila inozemnih registarskih oznaka, stoga je prilikom plaćanja nužna mogućnost unošenja bilo koje kombinacije brojeva i slova - rekla je Gordana Čupić, glasnogovornica Zagrebparkinga.
Đulabić je ipak poslao žalbu na koju još čeka odgovor, a kaže da će se i ubuduće žaliti na ovakve odluke te da će tražiti svojih šest kuna natrag. Vođeni iskustvom Mate Đulabića, odlučili smo provjeriti kako stoje ostale zagrebačke službe po pitanju uslužnosti. Najbrže su reagirale službe Gradske plinare, Vodoopskrbe i Gradskog stambeno-komunalnog gospodarstva (GSKG) kojima je trebalo samo dvije sekunde da se odazovu na poziv. S druge strane, na podružnicu Čistoće čekali smo dvije minute i 13 sekundi kako bismo napokon dobili osobu nadležnu za naš problem.Ipak, brzina javljanja nije i odraz kvalitete usluge. Službeniku Vodoopskrbe nije se dalo previše objašnjavati kako se vrši promjena broja članova kućanstva, pa su se odgovori morali izvlačiti iz njega.
Preusmjeravanje
Isto vrijedi i za Zrinjevac, gdje je odgovor na pitanje o uređenju privatnih parcela bio samo “da” bez ikakvih objašnjenja ili uputa kako to napraviti ili prijaviti. Uz šture odgovore, problem se znao pojaviti i s preusmjeravanjem poziva. U GSKG-u nam se prvo javila žena s centrale koja nam je pokušala dati odgovor o potrebi plaćanja pričuve kao podstanar, ali je nakon nekoliko naših konkretnijih pitanja odustala i preusmjerila poziv na osobu zaduženu za pravna pitanja.
Još kompliciranija situacija je u Čistoći, gdje prvo morate poslušati automatizirani glas koji vam kaže koji broj se odnosi na vaš problem, nakon čega čekate na slobodnog operatera.
Odlična usluga
Naš problem, vezan uz pretrpane kontejnere, prvo je dočekala jedna gospođa koja nas je preusmjerila na drugog kolegu. On je bio izuzetno uslužan, ali na dodatno pitanje o cijenama računa dao nam je novi broj. Odlična usluga dočekala nas je u Plinari, na Autobusnom kolodvoru te u Zagrebačkim cestama, gdje su nam sve detaljno objasnili uz dodatne inromacije. Ipak, broj jedan po uslužnosti je ZET, gdje se službenica izuzetno potrudila kako bi nam objasnila na koji način da s Talovčeve stanice dođemo do Slavenskog. Uz to što nam je navela kojim tramvajima se trebamo voziti, detaljno nam je objasnila gdje trebamo presjesti i kako doći do druge stanice. Čak je objasnila kako izgleda novi tramvaj, a na kraju nam je poželjela sreću i objasnila zašto su tramvaji u Zagrebu plave boje.
Autobusni kolodvor
kontakt: 060 313 333
duljina čekanja: 1:07 minuta
ljubaznost: 4
Zagrebačke ceste
kontakt: 0800-0551
duljina čekanja: 10 sekundi
ljubaznost: 4
Čistoća
kontakt: 6146-400
duljina čekanja: 2:13 minuta
ljubaznost: 3
GSKG
kontakt: 45 65 811
duljina čekanja: 2 sekunde
ljubaznost: 3
ZET
kontakt: 072/ 500 400
duljina čekanja: 1:10 minuta
ljubaznost: 5
Plinara
kontakt: 6437 777
duljina čekanja: 2 sekunde
ljubaznost: 4
Vodoopskrba
kontakt: 6136 000
duljina čekanja: 2 sekunde
ljubaznost: 3
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....