‘IZGRADILI IM-POTOK!‘

Nevjerojatni prizori uz Savu, pogledajte što je građane jutros dočekalo na nasipu: ‘A gdje su točno radnici?‘

Grad izvodi VI. fazu projekta Greenway koji bi biciklistima trebao omogućiti vožnju do Bregane, ali opet su zapeli kod- Prisavlja

Savski nasip

 Bruno Di Reda/

Radovi na novoj ‘velebnoj‘ biciklističkoj stazi na nasipu Save kao da su ukleti, a građani već dulje negoduju da nemaju kud trčati i voziti bicikle, a gradilište uglavnom stoji- prazno. Riječ je izgradnji obostrane biciklističke staze na dionici od Savskog mosta do Mosta mladosti, što spada pod šestu fazu projekta Greenway. Iza radnika koji se više ne vraćaju ostala je raskrčena staza koja se zadnjih dana puni vodom. Građani na društvenim mrežama opisuju to kao bazen ili potok.

image

Savski nasip

Bruno Di Reda/

Razgovarali smo s prolaznikom koji je s biciklom izbjegavao ogromne lokve na raskopanom nasipu.

– Problem je što ljudi ne mogu trčati, a nije lako ni voziti bicikl. Mislim, pogledajte kako su ovo ostavili, cijeli bicikl moram oprati nakon što ovuda prođem. Jako je blatnjavo, pogotovo sada kad je zima i puno pada kiša, rekao nam je Željko.

Glavni razlog za zaustavljanje radova su nepovoljni vremenski uvjeti, a postavljena signalizacija koja obavještava građane da ne koriste taj dio nasipa za rekreaciju ih ne zaustavlja da ipak prolaze poznatim rutama.

image

Zagreb, 191224.
Radovi na biciklistickoj autocesti na Savskom nasipu, od Savskog mosta do Mosta Mladosti, izgradnja VI. faze Greenwaya.
Na fotografiji: radovi na novoj biciklistickoj stazi.
Foto: Damir Krajac/CROPIX

Damir Krajac/Cropix

Neki su ipak promijenili raspored trčanja.

– Znam da su se polaznici škole trčanja Omega tu prije nalazili i trčali, ali nakon ovih radova su promijenili smjer. Mislim, nije ovo ništa novo, ali oni kada rade ovo onda barem stave šljunak da se ta voda tu ne nakuplja, nadodao je Željko.

image

Savski nasip

Bruno Di Reda/

Na otvaranju gradilišta je gradonačelnik Tomislav Tomašević izjavio da je baš ova šesta faza projekta Greenway najreprezentativnija u Zagrebu budući da se nalazi na izuzetno naseljenom gradskom području Trnje, Novi Zagreb – istok i Novi Zagreb – zapad. Radovi bi trebali biti gotovi u svibnju 2025. godine, a vrijedan je čak 7.6 milijuna eura bez PDV-a.

image

Zagreb, 191224.
Radovi na biciklistickoj autocesti na Savskom nasipu, od Savskog mosta do Mosta Mladosti, izgradnja VI. faze Greenwaya.
Na fotografiji: radovi na novoj biciklistickoj stazi.
Foto: Damir Krajac/CROPIX

Damir Krajac/Cropix

- Ovo je užas. Iako češće trčim na Maksimiru u klubu, ovo mi je isto redovna ruta ako trčim sam. Kada ne stignem na treninge onda dođem ovdje jer mi je bliže. Stvarno je strašno, blatnjavo je, moraš izbjegavat lokve, ako ovuda trčiš po mraku lako si možeš uganuti ili čak slomiti nogu. Sada kad je voda tu onda izbjegavam ovuda uopće trčati, nego idem na drugu stranu. Stvarno ne znam kada će to popraviti, ali nadam se što prije, kako bi se nasip vratio u normalu. Duže vremena provedem čisteći teniske nego što uspijem trčati kroz blato, rekao nam je Denis koji redovno prolazi savskim nasipom.

image

Zagreb, 191224.
Radovi na biciklistickoj autocesti na Savskom nasipu, od Savskog mosta do Mosta Mladosti, izgradnja VI. faze Greenwaya.
Na fotografiji: radovi na novoj biciklistickoj stazi.
Foto: Damir Krajac/CROPIX

Damir Krajac/Cropix

Iz Grada mole korisnike za razumijevanje dok se radovi ne privedu kraju, a u međuvremenu se trebaju izbjegavati redovni putevi koji se trenutno pretvaraju u velike lokve vode.

Iz Grada Zagreba su nam odgovorili - Nakon blagdana su se nastavili radovi na gradilištu Greenway. Dijelovi trase koji su prethodno bili pod vodom su drenirani, a radovi na uređaju posteljice krune nasipa buduće biciklističke staze se nastavljaju. Još jednom naglašavamo da se radi o aktivnom gradilištu te apeliramo na građane da se ne kreću po gradilištu radi vlastite sigurnosti.

– A čuj, barem mi se pas veseli skakati tu po blatu, a ja ću se već nekako snaći, rekla nam je umirovljenica u prolazu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. siječanj 2025 12:24