Što se događa u Klaićevoj ulici, prometnoj žili kucavici središta Zagreba? Naime, još od svibnja 2023. godine jedna od tri trake na potezu između Savske i Medulićeve je zatvorena, zbog građevinskih radova na obnovi Muzeja za umjetnost i obrt. S obzirom da je ulica vitalna svako zatvaranje traka, posebno tako dugotrajno, uzrokuje dodatne gužve, a vozače i stanare u susjedstvu nervira što se traka uglavnom ne koristi za parkiranje građevinskih vozila već za povremeno zaustavljanje i parkiranje osobnih automobila.
- Uzeli su parkinge, zatvorili traku, ovo traje već dvije godine, što se događa, pitaju se.
U susjednoj Medulićevoj vlada ista situacija. Zbog radova su zauzeti nogostupi, parkirna mjesta i dijelovi ulice. Samo na sjevernom dijelu Klaićeve su vozači ostali bez gotovo 20 mjesta za parkiranje, a pronaći slobodan parking u Medulićevoj ravno je čudu.
Prije skoro dvije godine na toj je lokaciji došlo do rušenja dvadeset metara dugačke skele. Odvojila se od krova zgrade Muzeja za umjetnost i obrt koji je i dalje pod obnovom. Prilikom rušenja, građevinski materijal i dijelovi skele oštetili su parkirane automobile. Na sreću nitko u toj nesreći nije nastradao.
Gradu smo poslali upit o postavljenoj ogradi u Klaićevoj ulici. Ona nije postavljena, napominjemo, odmah po padu skele već više od godinu dana nakon.
Dobili dozvolu do 2026. godine
- Desna prometna traka na Rooseveltovom trgu i prostor na Trgu Republike Hrvatske zauzeti su zbog izvođenja radova na protupotresnoj obnovi nekoliko objekata, uključujući Ekonomsku školu, Prirodoslovno-matematički fakultet i Muzej za umjetnost i obrt. Privremeno zauzimanje prometne trake i javnih površina nužno je za osiguranje prostora za dostavu materijala i opreme te za zaštitu sudionika u prometu i radnika uključenih u obnovu, odgovorili su.
Rekli su nam i kada bi mogli očekivati vraćanje ulice u njeno prvobitno stanje, odnosno kada će se osloboditi nogostup, parkirališna mjesta te desna prometna traka.
- Osim toga, radovi na Muzeju za umjetnost i obrt zahtjevaju postavljanje građevinskih dizalica, što podrazumijeva dodatno zauzimanje javnih površina kako bi se osigurala sigurnost prometa vozila i pješaka. Izdano rješenje za korištenje navedenih površina vrijedi do 14. siječnja 2026. godine, dodali su za kraj.
Reporteri Jutarnjeg u nekoliko su navrata obišli zatvorenu traku, tamo su uglavnom naišli na parkirane osobne automobile.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....